למה אתה צריך לוגו נהדר עבור עסק העוגות שלך

לוגו הוא הפנים של עסק העוגות שלך. זה צריך להיות השתקפות שלך ושל המותג שלך.

זה צריך להיות בלתי נשכח וניתן לזיהוי.

לוגו הוא הרושם הראשוני שיהיה למישהו ממך ומעסק העוגות שלך. זה צריך להיות בלתי נשכח, ניתן לזיהוי ולשקף את מה שאתה עושה.

לוגו הוא ייצוג של העסק שלך. זה הרושם הראשוני שתעשה על הלקוחות שלך. לוגו הוא לא רק סמל שניתן לראות באתר האינטרנט שלך, הוא מופיע גם על כל החומר השיווקי והאריזה שלך.

מדריך לעיצוב לוגו לעוגה עם כמה טיפים שיעזרו לך ליצור את לוגו העוגה המושלם עבור עסק המאפייה שלך.

1) מהו קהל היעד שלך? קהל היעד של מאפייה יכול להשתנות מילדים, מבוגרים, ועד קשישים. אתה רוצה ליצור לוגו שיפנה לכמה שיותר מהקבוצות האלה כדי שלא תתמקד בקבוצה ספציפית אחת ותפספס את השאר. 2) באילו צבעים עלי להשתמש? הצבעים בלוגו יכולים לעזור לקבוע את מצב הרוח לצרכנים או לתת להם מושג על איזה סוג של מוצר הם מסתכלים. אתה רוצה לבחור צבעים בהירים ועליזים כדי שאנשים ידעו שהם מסתכלים על חברת קינוחים ולא משהו כמו הלוויה

למה אתה צריך לוגו לעוגה

לוגו הוא אחד ממרכיבי המיתוג החשובים ביותר לכל עסק. זה מה שהלקוחות שלך יראו עוד לפני שהם יזכו לחוות את השירותים או המוצרים שלך. לוגו נהדר יכול להיות ההבדל בין עסק מצליח לעסק מתקשה.

זה לא רק על איך זה נראה, אלא למה זה מייצג. לדוגמה, אם אתה מוכר עוגות, לוגו עם תמונה של עוגה עשוי להתאים. אם אתה מוכר פרחים, אותו לוגו של עוגה יהיה לא הולם כי הוא לא מייצג את העסק שלך מספיק טוב.

לוגו הוא ייצוג ויזואלי של זהות החברה. זה מה שגורם לחברה להתבלט ולהיות מוכר על ידי לקוחותיה ולקוחותיה הפוטנציאליים.

לוגו לעסק עוגות צריך להיות פשוט, אך עדיין יש לו את היכולת לייצג את המותג. לוגו לעוגה צריך להיות רענן, מתוק ומהנה, מבלי להיות ילדותי מדי או רשמי מדי.

הצבעים צריכים לשקף גם את צבעי העוגות (אדומים, לבנים, ורודים) וכן קינוחים אחרים (חומים).

כיצד לעצב את שלב הסיום של תהליך הלוגו שלך

השלב האחרון בתהליך הלוגו שלך הוא העיצוב. זה המקום שבו תחבר את כל העבודה הקשה שלך יחד כדי ליצור לוגו שתופס את רוח החברה שלך.

תרצה לוודא שיש לך הבנה טובה של מה החברה שלך מייצגת ואת מי היא משרתת לפני שתתחיל לעצב. העיצוב צריך להיות פשוט, אבל לא פשטני מדי. זה צריך להיות מושך את העין, אך לא נוצץ מדי. זה צריך להיות נצחי, אבל לא גנרי מדי.

כדאי גם לחשוב איך הלוגו הזה ייראה בגדלים ופורמטים שונים – האם הוא יעבוד טוב כסמל או כסמל קטן? האם זה ייראה טוב כסמל אפליקציה או בכרטיסי ביקור?

לוגו הוא המרכיב החשוב ביותר במיתוג החברה. זה מה שמבדיל חברה אחת לאחרת ויש לעצב אותה בזהירות. ניתן לחלק את תהליך עיצוב הלוגו לשלושה שלבים: שרטוט, ציור וחידוד.

במאמר זה אעבור על תהליך עיצוב לוגו לעסק של עוגות.

השלב הראשון הוא שרטוט. זה אומר לשרטט את הרעיון שלך על נייר בשחור לבן או בצבעי גווני אפור כדי לפשט את תהליך העיצוב. שרטוט לא אמור להיות ייצוג מדויק של איך שאתה רוצה שהלוגו הסופי שלך ייראה אלא כרעיון שיספק בהמשך כיוון לשלבים הבאים בתהליך העיצוב.

השלב השני הוא ציור שפירושו תרגום הסקיצות שלך לצורה דיגיטלית באמצעות תוכנה כגון Adobe Illustrator או Sketch App בטלפון או בטאבלט שלך.

השלב השלישי הוא עידון שמשמעותו לוודא שכל האלמנטים מאוזנים ופרופורציונליים בצורה נכונה על ידי הסתכלות