איך ישראלים יכולים להוציא ויזה לדובאי

במפרץ הפרסי ובחלק גדול מהעולם הערבי, מנועים ישראלים מנועים מלהיכנס מכיוון שדרכונם אינו מוכר רשמית. אזרחי מרבית מדינות ערב אינם מצליחים לנסוע לישראל כדי לבקר באתרים הקדושים בירושלים, בחופים, במסעדות ובחיי הלילה של תל אביב.

ישראלים צריכים לדעת שבניגוד לרוב האוכלוסיות האחרות בעולם

הם זקוקים לוויזה בכניסה לאיחוד האמירויות הערביות. במובן זה באיחוד האמירויות יש אוכלוסייה של יותר מתשעה מיליון איש, מתוכם כמיליון אזרחים. השאר הם מקומיים, זרים, סטודנטים עובדים ודובאי אוהבים להגיע ל -20 מיליון תיירים שדרכו רגליים בעיר, שהגיעה לשיאה של 17 מיליון בשנה שעברה. כיוון שאבו דאבי משכה 12 מיליון תיירים בשנה שעברה, אך מרבית נסיעות הפנאי והעסקים בישראל ומחוצה לה מרוכזות בדובאי. מכיוון שג'ון יעקב פליס רוצה להיכנס לאיחוד האמירויות הערביות עם הדרכון הישראלי שלו, עלינו לקחת צעד אחורה ולסקור את השיקולים הנוכחיים של קונים פוטנציאליים, חוברות מדינה, סוגיות ביטחוניות ואפשרות התכנון למחר.

החל מ- 11 באוקטובר 2020

17 מדינות (אנדורה, אוסטרליה, ברוניי, קנדה, סין, הונג קונג סין, יפן, קזחסטן, מקאו סין, מלזיה, מאוריציוס, מונקו, ניו זילנד, רפובליקת אירלנד, סן מרינו , סינגפור, אוקראינה, בריטניה הגדולה, צפון אירלנד, ארצות הברית של אמריקה והוותיקן) יוכלו להיכנס למדינה עם ויזה למשך 30 יום עם ההגעה תמורת תשלום של 92 דולר ארה"ב. אזרחי ישראל מאיחוד האמירויות ודובאי יכולים להשיג תייר או אשרת ביקור מטיולי ריגל תמורת 3 דולר ליום עבודה. יש 51 מדינות אחרות, כולל מדינות חברות באיחוד האירופי, שיכולות להוציא 60 אשרות עם ההגעה.

מדינות זכאיות אחרות הן ארגנטינה

איי בהאמה, ברבדוס, ברזיל, בולגריה, צ'ילה, קוסטה ריקה, אל סלבדור, הונדורס, קיריבטי, ליכטנשטיין, האיים המלדיביים, מאוריציוס, מונקו, מונטנגרו, נאורו, ניו זילנד, נורבגיה, פורטו ריקו, הפדרציה הרוסית, סנט וינסנט והגרנדינים, סן מרינו, סרביה, איי סיישל, איי שלמה, דרום קוריאה, שוויץ ואורוגוואי (מונית 190 דולר). להוראות כיצד להשיג אשרת ביקור, עיין בדף דרישות הויזה שלנו לאזרחי ארה"ב. אם בן / בת הזוג או ילדכם אזרחים במדינה שאינה ברשימה או שיש להם גרין קארד אמריקאי או אשרת סטודנטים לארה"ב, עליהם קודם לקבל אשרת נסיעה לאיחוד האמירויות הערביות.

לקבלת הוראות לקבלת אשרת מבקר

תייר או מעבר, אנא בקר בדף דרישות הוויזה שלנו לאזרחים שאינם אזרחים אמריקאים. דף מידע זה מכסה את סוגי הנסיעות הנפוצים ביותר ומשקף את הבנת ממשלת בריטניה לתקנות שנחקקו. כאמור בעמוד זה, על המטיילים להשתמש בדרכון מלא של בריטניה.

רשויות המדינה או הטריטוריה אליה אתה נוסע אחראיות לקבוע ולאכוף את דרישות הכניסה

הצוות הקונסולרי אינו יכול להתערב במדיניות ובהליכי ההגירה של מדינה. עדות לביקור קודם במדינה או באזור עם חותמת כניסה או יציאה בדרכון לא תמנע כניסה לישראל, אלא עשויה להוביל לחקירה נוספת בגבול.

עם ההגעה והיציאה לישראל

תעמוד בפני חקירות אישיות ארוכות וחיפושים אחר מזוודות של גורמי הביטחון. על הרשויות הישראליות להחליט על הזכות להיכנס לישראל. אם יש לך חששות ספציפיים בנוגע לטיולים קודמים למדינה אחרת, עליך לפנות לשגרירות ישראל בלונדון. אם יש לכם שאלות, תוכלו להתקשר לטיולי ריגל מראש או לפנות אליהם ישירות במייל.

ביטוח הבריאות מכסה מקרי חירום רפואיים לנוסעים

יש לציין כי אזרחי ישראל רשאים להיכנס לאיחוד האמירויות בדרכון ישראלי ולהגיש בקשה לויזת איחוד האמירויות הערביות. איחוד האמירויות הערביות לא יאפשרו לאזרחי ישראל או לאנשים ללא דרכון ישראלי להיכנס לאיחוד האמירויות מאוגוסט 2020.

עם זאת

עקב מגיפת COVID-19, איחוד האמירויות הערביות השהה את ויתור הויזה עם ישראל ב -1. יולי. באוקטובר 2020, ישראל ואיחוד האמירויות הערביות הודיעו על תוכניות להקים הסכמי ויתור על אשרות לנתניהן. עם זאת, ישראלים עדיין יצטרכו ויזה כדי להיכנס לאיחוד האמירויות הערביות, ואילו אמיראטיס יצטרכו ויזה רק כדי להיכנס לישראל.

משרד החוץ הישראלי הודיע ביום רביעי כי איחוד האמירויות הערביות אישרר הסכם הפטרת ויזה בין שתי המדינות

הראשון לישראל ומדינות ערב. על פי הסכם הנורמליזציה המקורי בין איחוד האמירויות הערביות לבחריין עם ישראל בספטמבר, שתי המדינות יהיו פטורות מדרישות הוויזה אם ברצונן לבקר זו בזו. דובאי – איחוד האמירויות הערביות וישראל הודיעו כי אזרחות האמירויות תהיה בקרוב לרשות זרים, ראשונה חשובה עבור מדינת המפרץ.

על פי ההודעה

דרכון איחוד האמירויות הערביות, הנחשב לאחד הטובים בעולם בתחום הניידות, יהיה זמין עבור זרים ואנשי מקצוע נבחרים, כולל משקיעים, רופאים, מומחים, ממציאים, מדענים, כישרונות, אינטלקטואלים. , אמנים ובני משפחותיהם. זרים יכולים להגיש בקשה לאזרחות רק אם הם מועמדים על ידי פקידי המלוכה של איחוד האמירויות הערביות או הקבינט של המדינה שיש לה את המילה האחרונה. ההודעה מהווה שינוי כיוון משמעותי עבור איחוד האמירויות הערביות, שאיפשר עד כה רק לזרים להגיש בקשה להיתר שהייה אם היתר השהייה שלהם היה תלוי בהעסקתם באשרות.

למעט מדינות GCC (קזחסטן

מלזיה, ברוניי, מלדיבים ומדינות מוסלמיות אחרות), אזרחים יכולים לנסוע לאמירויות ללא ויזה. מדינות האיחוד האירופי פטורות מחובות ויזה ואזרחי מדינות כמו בריטניה, ארצות הברית ואוסטרליה זכאים לוויזה בעת כניסה לאיחוד האמירויות. במדינות רבות אחרות בעלות רוב מוסלמי, הפטור מוויזה אינו קיים.

הראשון

הוא כי מדינות איתן חתמה ישראל על הסכמי הדדיות מאפשרות לאזרחי ישראל המבקרים במדינות אלה לחתום על הסכמים הדדיים עם אזרחים זרים המבקרים בישראל ולקבל אשרות תייר מראש. המשמעות היא שבדיקות גבולות ישראליות מנפיקות אשרת B-2 בעת הכניסה לישראל, המאפשרת לתיירים להישאר במדינה למשך שלושה חודשים לכל היותר. ההליך מהסוג השני נוגע למדינות שאין להן הסכם הדדי עם תיירים, ובמקרה זה תיירים חייבים לבקש אשרת B-2 ישראלית לפני שהם נוסעים לישראל.

למידע נוסף בנושא של איך ישראלים יכולים להוציא ויזה לדובאי באפשרותך לבקר ב- chabad.ae

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן