איך מגייסים עובדים וירטואליים?

בניית תוכנית גיוס וירטואלית מקיפה לא רק תעזור להרחיב את בסיס העבודה המרוחק שלך אלא גם תוביל לעובדים מאושרים ופרודוקטיביים יותר ולהמשך ההצלחה של העסק שלך. הזמן הנוסף שאתה מבזבז על גיוס וירטואלי ועל הסיפון מראש משתלם כאשר יש לך עובדים וירטואליים מרוצים, מעורבים ויצרניים.

השלבים הבאים להעסקת עובדים חיצוניים יעזרו לכם להימנע מטעויות ולהבטיח שתתאימו בצורה מושלמת

אם החברה שלך מתכננת להשתמש באותן טכניקות שכירה כמו בעבר עבור עובדים קונבנציונליים, כדאי שתחשבי פעמיים. לפני שתתחיל את העסק שלך, התכנן לשכור ולהעסיק מרחוק. להלן מספר שיפורים בתהליך שתוכל להתחיל איתו בכדי לעזור לך להעסיק אנשים שנשארים נאמנים לעסק שלך ולתרום חיובית לטווח הארוך.

עם הופעתן של סביבות עבודה מרוחקות והמגפה

חברות חוות שינויים עצומים באופן הגיוס וניהול העובדים. כדי ללמוד עוד על השינוי הזה, שוחחנו עם מספר מנהלים עסקיים שמחפשים עובדים וירטואליים על האופן שבו תוכלו להשתמש באסטרטגיות פנים כדי להבטיח שתעסיקו עובדים מרוחקים.

מנהלים ומנהלי משאבי אנוש מפתחים פתרונות יצירתיים לבעיות כמו העסקה מרחוק

הבטחת פריון העובדים וטיפוח תרבות ארגונית כוללת כאשר הצוותים שלהם רחוקים. בראיון זה, ז'נט מולווי, מנהלת שותפה במשאבי אנוש למומחים לבעלי עסקים קטנים, מדברת עם אנשי משאבי אנוש ובעלי עסקים קטנים על העסקת עובדים וניהולם בעולם הווירטואלי.

חברות רבות רואות בגיוס מרחוק סיכוי לבחון את הטיות ההעסקה שלהן ולהוסיף מועמדים מגוונים יותר למאגר הכישרונות שלהן

עבור חברות מסוימות גיוס וירטואלי מהווה אתגר להתאמת האפקטיביות של מאמצי הגיוס שלהן למרחב המקוון והזדמנות להגיע ליותר מועמדים.

עבור מועמדים

גיוס וירטואלי מספק גישה למשרות נוספות הדורשות ידע טכנולוגי כדי להבדיל את המתחרות. מטרת הגיוס הווירטואלי זהה לכל צורת גיוס אחרת: למצוא ולגייס מומחים שיענו על הצרכים הארגוניים שלך. עובדים וארגונים הנמצאים בצורה הטובה ביותר לנצל את ההזדמנויות שמציע גיוס וירטואלי צריכים להפיק תועלת.

כלים מתוחכמים יכולים לענות על שאלות המועמדים

לבדוק בקשות, לזהות מועמדים חזקים ממאגר גדול של מועמדים, ולקבוע תזמון אוטומטי לראיונות עבודה. מגייסים וירטואליים יכולים לשמש גם קישור בין מועמדים למעסיקים, פונקציה המבוצעת באופן מסורתי באופן ידני. עבור חברות רבות תהליך זה מדורג לצד אסטרטגיות גיוס אחרות בארסנל שלהם, לא רק כדי להגיע למועמדים מרוחקים אלא גם כדרך נוחה לסנן מועמדים ולערוך ראיונות פנים אל פנים.

מגייסים מסתמכים על טכנולוגיה

כדי לערוך ראיונות וידאו, אירועים וירטואליים, סקרים ודירוגים כדי לדרג את מועמדיהם. בקיצור, גיוס וירטואלי מתאר תהליך גיוס המתרחש מבלי לפגוש את המועמדים באופן אישי. לדוגמא, פגישה פנים מול פנים עם לקוח אינה דומה לעובד וירטואלי.

אם הם עובדים וירטואליים, הם יבינו טוב יותר למה לחפש אצל עובדים וירטואליים אחרים. מועמדים שרואים עובדים וירטואליים במהלך הראיון שלהם מרגישים בנוח יותר מכיוון שהם יודעים שהם לא העובד הווירטואלי היחיד בצוות.

העסקת עובד וירטואלי זו עבודה, גם אם מעולם לא פגשת אותו אישית. אם זה המקרה אז אתה צריך להיות בטוח שיש לך את הכישורים לבצע את העבודה, שאתה מבין את העסק שלך ושהעבודה שלך יכולה להתבצע בצורה יעילה יותר מאשר במשרד מסורתי.

לפני שתעסיק עובד וירטואלי

עליך להעסיק מרחבי העולם ולחקור מוקדים פוטנציאליים עבור סוג הכישרון שאליו אתה רוצה להתייחס במודעות העבודה שלך. האפשרויות הפופולריות ביותר להעסקת עובדים וירטואליים הן סוכנויות גיוס ונותני שירותי גיוס וירטואליים. רוב החברות מפרסמות מודעות דרושים בלינקדאין או באנג'ל כדי למצוא מועמדים לתפקידי העובדים הווירטואליים שלהם.

בסביבת גיוס וירטואלית, מאגר המועמדים גדול יותר ומפוזר. לפני הגיוס, יידע את סוכנות הגיוס או חברת הגיוס הווירטואלית על מה שאתה צריך והם יתנו לך מספר עובדים לתפקידך. החיסרון הוא שאתה מוגבל למועמדים שיש להם ברשימה שלהם.

חשוב על התהליך הרגיל שלך של העסקת עובדים חיצוניים כדי להאיץ את תהליך הרכש. השתמש בסוכנות גיוס המתמחה בענף שלך ופתח תוכנית השמת עובדים כדי לתגמל עובדים שמביאים מועמדים חזקים.

אחד החששות הגדולים ביותר שיש לחברות בעבודה מרחוק הוא חוסר הקשר. בכל הנוגע לגיוס חברות מוכנות להעסיק אנשים מרחוק מכיוון שהם חוששים מאותה הדרה ובידוד. חברות רבות נוהגות להעסיק מרחוק במהלך המגפה.

פרסם את מודעת העבודה שלך והתחל בתהליך הגיוס על ידי הגדרת המשמעות של "מרחוק" עבורך

אם אתם מציעים עבודה מרחוק או למעשה מוכנים לתת לעובדים לעבוד מהבית יומיים בשבוע, עליכם לציין זאת בתיאור התפקיד. מועמדים יפרשו עבודה מרחוק כעבודה מרחוק במשרה מלאה, לא משנה אם אתה עושה זאת מרחוק או לא.

לתקשר לעובדים מרוחקים שעליהם לקחת את תהליכי העבודה והכלים שלהם לידיהם

קבעו יעדים ומדדי ביצוע מראש וקשרו עובדים מרוחקים למטרות העיקריות של החברה. הקפדה על כך שכל עובד מבין את ההשפעה שיש להם על חברי צוות אחרים ומטרות אסטרטגיות בונה את הקשר עם עובדים גדולים יותר ומחזק את תחושת עבודת הצוות.

אחד הדברים הטובים ביותר שמנהל משאבי אנוש יכול לעשות

הוא לדבר עם עובדים חדשים על הכשרתם. דרך נוספת להעסיק עובדים וירטואליים היא לארח פגישת וידאו עם עמיתיהם החדשים בכדי לכסות על היבטים מסוימים בהכשרתם, לענות על שאלות ולשתף את חוויותיהם עם החברה. במקום ראיונות פנים אל פנים, תוכלו לדבר עם מועמדים באמצעות צ'אט וידאו, ממש כמו תהליך גיוס מרחוק.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן