איך מזמינים מצבר עד הבית

מאמר זה הוא חלק מסדרת דרכים להעלות את הבית הקטן שלך לשלב הבא בעזרת סוללות ליתיום-ברזל-פוספט ותאי שמש. בשאלות הנפוצות שלנו בנושא סוללות ביתיות אנו עונים על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר לגבי שימוש בסוללות בביתכם. סוללות פוספט מברזל ליתיום מאפשרות לבעלי בתים עם מודולים פוטו-וולטאיים לאחסן עודף כוח סולארי לשימוש מאוחר יותר. כמה זמן מערכת אחסון סוללות יכולה לספק גיבוי לביתך תלויה בגודל הסוללה ובכמות החשמל הנדרשת. שילוב של חשמל ואנרגיה סולארית יכול לגרום לסוללה להחזיק מעמד זמן רב יותר ממה שהיא הייתה ללא האנרגיה המאוחסנת. ספק האחסון שלך אמור לעזור לך להעריך כמה זמן הסוללות שלך וההתאמה שלהן לאנרגיה סולארית צריכות להימשך להפעלת כוח גיבוי. אם יש לכם פרויקט סולארי או שאתם צריכים להחליף סוללה סולארית קיימת, זכרו לבדוק אחרי 10 שנים ויותר אם הסוללות עדיין מכוסות באחריות. מיטב חברות האנרגיה הסולארית מתחייבות 10 שנות אחריות לסוללות ליתיום-ברזל-פוספט ועד 30 שנה לתאים סולאריים.

אחת הדרכים הקלות ביותר להשוות את האחריות לסוללה היא להעריך כמה כוח אתה יכול לצרוך מהסוללה ואת קיבולתה. אם אתה יכול לנהל את הבית שלך עם סוללה תלוי כמה זמן אתה צריך להפעיל את הסוללה והאם אתה מחובר לרשת החשמל.

לא ניתן ליצור בנק סוללות שיוכל לכסות את צרכי החשמל של משק הבית למשך מספר ימים. אין זה מעשי לבנות בנקי סוללות אשר יכסו את צרכי החשמל של ביתך במשך ימים רבים, ויצירתם עלולה לגרום לבעיות חמורות עבור ביתך.
כדי לקרוא עוד בנושא של מצבר עד הבית מומלץ לגשת לאתר rrr-mazber.co.il
כדי לקרוא עוד אודות מצברים עד הבית כדאי לגשת לאתר rrr-mazber.co.il

סוללות ביתיות חייבות להיות סוללות מחזור עמוק המיועדות לספק כמות עקבית של חשמל לאורך זמן.

אם כבר יש לכם פאנלים סולאריים ומהפך

תוכלו לקנות סוללה ולהטעין אותה מהרשת. אם אין לכם פאנל סולארי, תזדקקו לסוללת טסלה Powerwall 2 ותוכלו לקנות סוללות מטסלה רק אם יש לכם אותן. עם זאת, אם יש לנו מנועים חשמליים טרולים או אביזרים אחרים המופעלים על ידי סוללות הסופגים כמויות גדולות של חשמל, ייתכן שנרצה סוללה נפרדת לבית מחזור נמוך.

סוללה ביתית מסוג זה יכולה להניע את הבית במשך שבועות או חודשים ואף להתנתק לחלוטין מהרשת

אם יש לכם מערכת סולארית בבית, הסוללה מאחסנת את עודפי החשמל שמערכות סולאריות מייצרות במהלך היום. אם הפאנלים הסולאריים שלכם לא מייצרים אנרגיה, סוללה טעונה במלואה יכולה להניע את הבית כל היום. ככל שתשתמשו יותר באנרגיה סולארית בבית, כך חיי הסוללה שלכם יהיו טובים יותר וארוכים יותר. אבל לפני שאתה קונה סוללה לבית, עליך לוודא כמה זמן היא מחזיקה במקרה של הפסקת חשמל. אם יש צורך להטעין את הסוללה, ניתן לפרוק אותה בכל עת, כלומר לצרוך יותר חשמל מהסוללה. אז תשובה פשוטה מאוד תהיה לקנות שלוש סוללות סולריות ולהפעיל את כולן בבית. תצטרך 3 סוללות או יותר בכדי להניע את כל הבית למשך 24 שעות או אפילו יותר למשך כמה ימים.

כדי לתחזק ולהאריך את חיי סוללת ה- RV שלך כראוי, עליך להבין היטב מהי הסוללה ואיך היא פועלת. כדי לקבל מושג כיצד לטעון את מצברי הרכב בבית, עליכם לדעת כיצד להתכונן לטעינת המצברים. ניתן להשתמש בסוללה נמוכה למחזור להפעלת המנוע בקמצוץ, אך מומלץ מאוד לנתק את מצבר המנוע מהמצבר הביתי.

מי שרוצה לרדת מהרשת יכול לאגור עודפי אנרגיה עם סוללות סולאריות, שניתן להשתמש בהם בלילה או בימים מעוננים. כאשר המצבר מחובר לפאנל סולארי, סוללה אחת או שתיים יכולות לספק מספיק כוח בלילה כאשר הפאנלים אינם מייצרים.

אם המצבר לרכב שלך מת ואין לך הובלה מהימנה לחנות

זה יכול להיות נוח לקבל סוללה חדשה. אתה יכול לקנות סוללות מחנות או להזמין באינטרנט לאיסוף בקרבת מקום. אם אינך יכול להזמין מצברים לרכב מקוון מקוסטקו, השתמש במאתר המצברים המקוון שלהם כדי לראות אם מצבר של מכונית מתאים.

אם ברצונכם ליהנות מהנוחות של מערכת אחסון סוללות סולאריות

אנא מלאו את הטופס למעלה כדי לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית ואל תשכחו להציע הצעה. אם אתה רוצה לדעת יותר על סוללות לבית, תוכל להשתמש בטופס מכסות אנרגיה סולארית בדף רכישת סוללות ביתיות באתר תוכנית אנרגיה סולארית.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן