איך נראית אריזת קמגרה מקורית

סילדנפיל הוא כמו ויאגרה, אבל פחות חזק. כן, אז ויאגרה – הנקראת גם הגלולה הכחולה – היא תרופה המאושרת על ידי ה-FDA לטיפול בבעיות זיקפה.

הגרסה הגנרית של תרופה זו אינה זהה למקור. גרסה זו מיועדת לשימוש עם תרופות אחרות, וניתן למצוא אותה במוצרי פייזר. תצטרך להזין אותו למערכת שלך בצורה שונה, ולא תוכל להוציא מנות רבות מכל אריזה כפי שהיית עושה עם המקור.

כמה חברות תרופות הודיות עובדות על גרסת העתקה של ויאגרה, וממשלת ארה"ב צופה לאבד את הפטנט עליה בשנת 2020. המטרה היא להפסיק להשתמש בה כטיפול לאימפוטנציה גברית עד אז.

התרופה כלולה בשקית שתוכנה מיועד לשימוש חד פעמי

קמגרה ג'ל (קישור) עובד בין 30 ל -120 דקות, וכל אריזה מכילה 7 שקיות ג'ל. לשם השוואה, ויאגרה באריזתו המקורית מכיל כ 12 – 70 טבליות.

יחד עם זאת, ישנם הבדלים בין האריזה המקורית של קמגרה לבין הגרסה הגנרית שאולי שמתם לב אליה. ההבדל הוא שוויאגרה היא תרופת שם המותג שהומצאה ומשווקת על ידי פייזר, בעוד שסילדנאפיל והציטראט שלה הם שמות כלליים למרכיבים בה. אין תרופות גנריות לטיפול בתפקוד זיקפה הקיימות כיום, אך ישנן עדויות לכך שהן יעילות יותר לטיפול במחלה זו מאשר מקבילה הגנרית המקורית. קמגרה טוענת כי היא מכילה את אותם חומרים פעילים כמו הגנריות הקיימות כיום, כמו גם מגוון של תרופות אחרות.

כל מנה של ג'ל אוראלי של קמגרה ניתנת בשקית של 100 מ"ג ועובדת תוך מספר דקות. התרופה כלולה בתוכן המיועד לשימוש חד פעמי. אם אתם מצפים למין, צרכו את כל התוכן בתוך 15 דקות בתוך השקיות.

אם אתה מקבל זקפה קשה ללא מספיק זמן, היעזר בקמגרה זהב (100 מ"ג) ונפטר מהמקבילה המותגית. זה מעכב את האנזים ומרחיב את כלי הדם של הפין, מה שמוביל לזקפה חלקה ועמידה לאורך זמן.

לג'לי זה השפעה זהה לקמגרה זהב (100 מ"ג / ק"ג)

אך עם ריכוז אנזים מעט גבוה יותר. לכן הוא מעט יקר יותר, אך יעיל מאוד וזמין רק בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן, דרום קוריאה וטייוואן. לכן ג'לי זה יעיל פי כמה ממקבילה המותג ומכיל תכולת אנזים גבוהה בהרבה כמו גם תכולת חלבון גבוהה יותר.

למרות שאומרים כי קמגרה דומה מאוד לויאגרה

קניית אתרי אינטרנט בחו"ל היא סיכון מיותר עצום. ויאגרה גנרית בטוחה ויעילה ולא תתחיל לידה מת עם ידע שאתה לא יכול לקחת בעצמך. למד את כל מה שאתה צריך לדעת על לויטרה וורדנאפיל, כולל השימוש בהם, ועיין במדריך שלנו להנקה והאם ניתן למחוץ את ויאגרה או לא.

חשוב שתמלא את המרשם בבתי מרקחת מורשים בארצות הברית "

אומר ד"ר בלסמיני. ויאגרה היא תרופת מרשם הנמכרת בשמות שונים בכדי למנוע בליעה מקרית של תרופות מזויפות. קנה את הגנרית הטובה ביותר. על ידי קניית הצורה הגנרית של Sildenafil, ולא הגרסה המותגית של התרופה. הרופא שלך יגיד לך אם עליך להשתמש בגנרית או ב- SILDENAFIL כאשר מקבלים את התרופה. אם אתה עובר ממותג הוויאגרה של פייזר למוצר בגרסה הגנרית, בדוק לפני שאתה קונה שרכשת כפי שנקבע על ידי רופא המטפל שלך.

אם אתה נוטל כרגע ויאגרה וסילדנאפיל במינונים גבוהים או נמוכים

עליך לדבר עם הרופא שלך לפני שתעבור לוויאגרה קונקט. אם אתה כבר משתמש בטבליות Viagara לטיפול בבעיות זקפה, עליך להיות מודע לשאלה בהשוואה לטיפולים אחרים. ערכנו רשימה של מקרי השימוש הנפוצים והנפוצים ביותר עבור כל אחת מהתרופות הללו כדי ליצור השוואה בין הטבליות השונות לטיפול בבעיות זקפה. למידע על כל תחליפי הויאגרה הנמכרים בשוק לחץ כאן.
עבור עוד מידע בנושא של איך נראית אריזת קמגרה מקורית מומלץ לבקר ב-

סילדנאפיל זמין מאז שנת 1998

ה- FDA אישר אותו כתרופה לבעיות זיקפה בשם המוצר ויאגרה, אם כי הרכיב הפעיל נקרא סילדנאפיל. כאשר פג הפטנט על Viagara, יצרנים אחרים הצליחו לפתח את הגרסאות שלהם לוויאגרה. כעת פג הפטנט על תרופה זו, כך שחברה חדשה, BlueChew, תוכל לצאת עם שם המותג Pfizer Viaguagra ולהציע את אותה גלולה בסיסית. זה נקרא Viagaras גנרי והוא הדומה ביותר לטיפול בבעיות זיקפה באמצעות ויאגרה באופן שבו זה עובד וכמה זמן זה עובד.

קמגרה חיפה

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן