איך עובדים עם asana

פלטפורמת ניהול העבודה של אסאנה הורחבה והורחבה כדי לסייע ללקוחות ארגוניים לפרוס ולנהל את התוכנה שלהם בצורה יעילה יותר וניתנת להרחבה. בפוסט זה אנו בוחנים כיצד צוותים אחרים משתמשים בו וכיצד להשתמש בו כדי לדווח על העבודה הנמצאת בתהליך. התכונות שלו כוללות דרישות רבות לניהול פרויקטים, אך משהו חסר, הוא מציע שילוב חלק של צד שלישי המרחיב את הפונקציונליות כולל Google Drive, Microsoft Outlook ו- Salesforce. בין אם אתה רק התחיל או אם אתה משתמש באסאנה זמן מה, חמשת הטיפים המקצוענים האלה עוזרים לך לארגן את הפרויקטים שלך, להגביר את היעילות ולהשתמש במנהל הפרויקטים הפנימי שלך. בין אם אתה חדש ב- Asanas ובין אם אתה משתמש בכוח, הידע כיצד לבנות את עבודתך ב- AsANA הוא המפתח לשילוב עבודה פרטנית עם יוזמות ויעדים גדולים יותר. אם יש לך חשבון אסאנה והזמנת את חברי הצוות, להלן חמש טיפים למקסום התפוקה של הצוות שלך באמצעות אסאנה. ודא שאתה משתף פרויקטים עם אנשים שלא משתמשים בהם או שאין להם גישה לתחנת עבודה ארגונית.

החלת סעיף זה על הפרויקטים שלך תאפשר לך להתאים את אסאנה לצרכים ולדרישות הספציפיות של החברה שלך. בין אם אתה מנהל עסק קטן, עסק גדול או פרויקט רב ארגוני, אתה יכול להשתמש בו כדי לארגן את המשימות והפרויקטים שלך.
למידע מורחב אודות איך עובדים עם asana באפשרותך לגשת לאתר fillva.com

היכולת ליצור משימות חוזרות

היא עזרה נהדרת כשאתה משתמש באסאנה לניהול פרויקטים שוטפים. כאשר אתה משתמש ב- asanas לניהול פרויקטים מרובי אנשים, אתה יכול להקצות משימות לחברי צוות ספציפיים או ליצור מרחבי עבודה נפרדים לפרויקטים ולעבוד עם לקוחות וצוותים שונים. לדוגמא, כאשר אני משתמש בו לניהול פרויקטים חוזרים ונשנים, אני יכול להעתיק פרויקטים קיימים לפרויקטים החדשים וליצור חדשים כדי לחסוך זמן.

אזורי עבודה הם אזורים בהם קבוצות שונות של משתמשי אסאנה יכולות לעבוד יחד בתוך ארגון על קבוצות, פרויקטים ומשימות שונות עבור הארגון.

בסביבת העבודה של Asana

אתה יכול לפקח על ציר הזמן שלך, ליצור משימות, לגשת ללוחות סגנון של Kanban ולעשות המון דברים אחרים כדי להקל על הניהול של הפרויקטים שלך. תוכל לייבא ולהגדיר אותם ב- TimeCamp לאחר הגדרתם ב- Asanas, אך תוכל להמשיך בכל שלב. בעזרת תחנות עבודה של AsANA, אני יכול ליצור משימות ולגשת אליהן, לפקח על לוחות זמנים, לעדכן אותן באמצעות דוא"ל, הודעות ושיחות זום כדי להודיע לאנשים אם השלמתי משימה או שאני זקוק להסכמתם.

כשאני עוזב את Slack, אני יכול ליצור משימה חדשה מהודעה בסביבת העבודה, לקשר את הפרויקט לערוץ, לקבל עדכוני פרויקט asana חשובים ופרויקטים של ערוצים.

כשאני עוזב את Slack

אני יכול ליצור משימה חדשה מתוך הודעה בסביבת העבודה, לקשר לערוץ, לקבל עדכוני פרויקט asana חשובים ופרוייקטים של ערוצים. הפוך הודעה רפויה למשימה וערוך אותה לרפויה מבלי לשנות כלים. אסאנה מספקת את האינטגרציות והכלים המתאימים לצרכים שלך, כך שתוכל לעבוד ביעילות רבה יותר בכל מקצוע. בין אם הפרויקט שלכם קטן או גדול, תוכלו להשתמש בחלופת אסאנה מבוססת אינטרנט בחינם כדי לקבל גישה מהירה וקלה לכל התכונות של כלי ניהול הפרויקטים החינמי של החברה. זה יכול לעזור לך לעקוב אחר משימות ותאריכי יעד, לכתוב הערות ורכיבי פעולה ולקבל את כולם בדף אחד. עם Asanas, הצוות שלך יכול לשתף קבצים קשורים ולשתף ולתאם משימות עם כל חברי הצוות, ולעקוב אחר כל המשימות יחד.

אתה יכול להשאיר הערות על מטלות באסאנה, וזה נהדר לשיתוף מידע נוסף על משימה. אתה יכול גם ליצור משימות על ידי חיבור ישיר בין Slack ו- Asanas באמצעות Slack Chat, או שאתה יכול ליצור ולשתף משימות ישירות מהאתר.

בעת יצירת תוכנה או כלי SaaS, תוכל גם להשתמש באסאנה כדי לעקוב אחר באגים, בעיות והתקדמות ולשתף אותם עם אחרים.

חברות יכולות להשתמש באסאנה

כדי להמשיך ביוזמות מפתח, פרויקטים ומשימות. בין אם אתם עובדים במחלקה כמו שיווק, עיצוב או משאבי אנוש, סמארטפונים עוזרים לצוותים רבים לבצע את העבודה. ככל שהפרויקטים מתקדמים ועבודה חדשה מגיעה בדרכך, Asanas נותן לך הזדמנויות רבות לשמור על הכל תחת שליטה. ל- IT כלים שיעזרו לך לנהל את עבודתך באמצעות תוכנת ניהול פרויקטים. תבניות אלה עוזרות לך לנהל פרויקטים משותפים שעליך להשלים מדי יום.

ניתן להוסיף משימות למספר פרויקטים מבלי לשכפל אותן שוב ושוב

אתה יכול גם להזכיר אנשים ומשימות, יצירת היפר-קישור שמבסס קשר בין האלמנטים באסאנה. לאחר התקנת האפליקציה, כל אחד מסביבת העבודה שלך יכול לחבר את חשבון האסאנה שלו ל- Slack כדי להשתמש בו. כשאתה מתחבר לחשבון Asanas שלך, אפליקציית Asana יוצרת דומיין ברירת מחדל שבו מאוחסנות כל המשימות שאתה יוצר ב- Slack. זה אומר שאם אינך יכול להשתמש ביישום מקצועי בסביבת העבודה שלך, תוכל לחבר אותו לג'ירה כך שיהיה קל לשימוש. בפעם הבאה שאתה עובד עם לקוח על פרויקט שכולל משימות אישיות רבות ונמשך יותר משבוע, עליך להשתמש באסאנה במקום בכל פתרון מקוון אחר לניהול פרויקטים. להלן מספר דרכים בהן אנו יכולים להשתמש באסאנות כדי להקל על חיי העבודה שלנו, עם פרטים נוספים על אופן השימוש בהם. אם כבר השתמשת ב- # es או בכלי או בשיטה אחרת לניהול המשימות שלך, אנא יידע אותנו בתגובות.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן