איך עושים טיפול פנים

כשמדובר בטיפול בסיסי בעור, יש אנשים שמודאגים כאשר יש להם פנים. טיפולי פנים מתוארים בדרך כלל כצורה מרגיעה של טיפול עצמי ומהווים לרוב משטר טיפוח עור בריא השומר על לחות העור, צעיר וללא רבב. מסיבה זו, טיפול פנים קבוע מבטיח טיפול גוף בריא שממש עוזר לך להביא את הפנים הטובים ביותר קדימה בכל יום ויום בשנה.

עקוב אחרינו כאשר אנו משתפים את כל מה שאתה צריך לדעת על קבלת פנים, כולל כמה מהטיפים הטובים ביותר שעליך לדון עם המנתח הפלסטי שלך לפני שאתה הולך. לפני שנעשה זאת, בואו נדון ביסודות הטיפול בפנים כדי להסביר על מה הטיפול.

קודם כל

אנו שואלים שאלה שאנשים רבים רוצים שהם ידעו: האם טיפול פנים באמת טוב לעור שלך? ראשית, יש לבחון את סוג העור או את מצב העור כדי לקבוע כמה טיפולי פנים יש. אם יש לך בעיה ספציפית כמו אקנה או פיגמנטציה, באיזו תדירות אתה זקוק לפנים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר? יש הממליצים להחזיק פנים מדי חודש, ואז ללכת לתחזוקה וכן הלאה.
למידע נוסף בנושא של מחיר טיפול פנים ואיך עושים טיפול פנים ניתן לבדוק כאן: isabellacosmetics.co.il

אם אתה עושה טיפול טוב בעור בבית

אתה יכול לשמור על עור רך וגמיש ואז לעשות פנים. אין שום ערובה לפנים שלך יתקלפו, אך מרבית טיפולי הפנים אינם זולים, ולכן ההכנה להפיק את המיטב מטיפול העור שלך עוזרת. הימנע מהזמן להפוך את הפנים שלך לגדולים, רצוי אחרי השקיעה, וקח את זה על עצמך.

מכיוון שרבים מאיתנו מתאפרים פחות בבית ודבקים בשגרת טיפוח העור הביתית

זה הזמן המושלם לבחון את היתרונות של טיפול פנים מסורתי, במיוחד אם אתה מתאפר או מתאפר או אם רבים תלויים בבית – או בלי – טיפוח העור בעבודה. ללכת לספא כדי ליצור פנים אינו אפשרי עבור רוב האנשים, ולכן זה זמן מושלם ללמוד כיצד ליצור פנים בבית. ישנן הוראות פנים צעד אחר צעד שיעזרו לכם להתרגל ליסודות הפנים. שוחח עם מנתח פלסטי, מומחה לפנים או מומחה לטיפוח העור לפני שתתחיל לקבל עצות כיצד למרוח טוניקות פנים בבית. טיפולי פנים עשויים להיות שירות נדיר, אך הם עדיין חלק חשוב מהשגרה שלך ואופציה נהדרת עבור אנשים רבים.

שאל על טיפוח העור שלך וציפיותיך לפנים לפני שתמליץ על מוצרי פנים המתאימים לכל סוגי העור. בדוק את הנקבוביות שלך, צבט את גמישות העור ובדוק אם קמטים, אדמומיות וסימני הזדקנות אחרים כמו גם מחלות עור אחרות.

המתן שבועיים לפחות לפני שתתחיל לקלף בבית

אלא אם כן הפנים שלך הם טיפול פילינג עמוק עצמו. טיפול פנים בהתערבות מיוחדת הוא דרך לשמור על עומק הפילוסיה לשעבר תוך השגת התוצאות הרצויות. טיפולי פנים חזקים יותר בבית מדלגים על השבוע שלפני פגישתך לטיפול מעמיק יותר כמה ימים לפני הפנים ומדלגים על טיפול עלייה לשבוע שבוע לפני כן.

המנתח הפלסטי מורח קרם או אדים

כדי לנקות ולקלף את העור כדי להסיר לכלוך ושמן. לעור יבש רגיל בחרו טיפול פנים הכולל עיסוי לחות או ניקוי עמוק עם טונר או תמציות כמו קרם להסרת לכלוך נוסף. יש לקצר את הצעדים הבסיסיים, אבל אני חושב שאתה יכול להיות ממש גמיש כשאתה עושה טיפולי פנים בעיצוב DIY. כמה מהכלים האהובים עלי הם קילוף אנזימים וטונר ותרופות חיוניות, אך יתכנו מקרים בהם אתה מרגיש שאתה זקוק לקליפת אנזים בכדי לשמור על השליטה בקווים שלך.

אם אתה נהנה מעיסוי פנים, המומחה לטיפוח העור ימרח על הפנים שלך מסכת פנים בהתאמה אישית. אל תשכח להחיל טיפול פנים ולשטוף את הפנים לאחר כל טיפול, כמוסבר לעיל.

ניתן למרוח מסכת פנים מבהירה מפעם לפעם

אך זהו גם שלב ראשון חשוב בטיפול פנים. לפני שמוצר טיפוח העור יכול לעשות את עבודתו, ודא שהעור שלך הוא בד נקי. על ידי הסרת לכלוך קשה שלא נשטף בדרך כלל מהעור האופייני, זה עוזר לפנק את עצמך עם מומחה לטיפוח עור מפעם לפעם.

כדי להפיק את המרב מהטיפול שלך, שוחח עם יועץ היופי שלך על טיפולי היופי שתבצע בבית כדי לשמור על עורך במהלך הפגישה שלך. ייעוץ עם מומחה לטיפול בעור יכול לעזור לך לבחור את טיפול הפנים המתאים לסוג העור ולגוון שלך. אם תבחר בפנים לא נכונות לעור שלך, אסתטיקה טובה תייעץ לך ותשנה את הטיפול למשהו שמתאים לעורך.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן