איפה לקנות צמיד מכסף לגבר

צמיד זה מהווה תזכורת נפלאה לכך שילדי האלוהים נקראים להיות דייגי גברים. זוהי מתנה שלא יסולא בפז עבורה, כמו גם לוכד אנושי ותזכורת לאהבתו של בעלי המנוח אלי. אני עונד את הצמיד הזה כל יום כדי לכבד את אהבתי. אני מבלה הרבה זמן בהסתכלות על זה ואני בטוח שכל יום זה יתמוטט וייפול.

אתה רוצה להימנע מחשיפה ארוכה יותר שכן יש צורך לנקות צמידים לגברים מכסף לפי הצורך. הנח את צמיד הכסף שלך בתא נפרד בתיבת התכשיטים שלך בעזרת מטלית רכה כדי למנוע מאבנים חזקות אחרות לפגוע בצמידי הכסף שלך.

יש המון אפשרויות לעיצובי צמיד כסף וזהב

הפופולרי ביותר בקרב גברים הוא מי שאוהב שרשראות, מדליונים, קסמים, חפתים פנינים, צמידים וצמידי אומגה עם גדילים מרובים. אם אתה מחפש משהו שקל להתאים אישית, למותגים כמו Shiv ו- Man Style יש מגוון של צמידי שרשרת גברים עם העיצובים האחרונים שאפשר לצפות להם.

בין אם אתה קונה עגילים מכסף, צמידי כסף או שרשראות כסף, תמצא מגוון עיצובים לגברים. אם מדובר במראה רשמי או קז'ואלי יותר, תוכלו לרכוש שרשרת כסף לגברים ולמצוא מבחר עיצובים אלגנטיים ושמנמנים.

המדריך שלנו למיטב מותגי תכשיטי הגברים

ישנים וחדשים, ששווה לתת. בין אם אתם מעדיפים צמידי עור שחורים, צמידי אוניקס שחורים או אחד מסוגי תכשיטי הגברים השחורים, אתם לא יכולים לעשות שום דבר רע עם הבחירה שלנו. אם אתה מקצוען בבחירת צמידים לגברים המייצגים את הסגנון שלך, אתה רק מתחיל, מצא מה שאתה אוהב ויש לנו את האוסף המגוון שאתה צריך.

הקפדה על הפרטים הקטנים והמחויבות שלנו לאיכות פירושו שעם צמידי הגברים שלנו תקבל את התכשיט האחרון שתלבש אי פעם.

שרשרת פשוטה

צמיד מתכת כבד או כל סוג של רצועת עור תגרום לכל גבר להיראות מסוגנן. צמידי הגברים המגניבים שלנו לעולם אינם נראים במקומם, הם עמידים וממשיכים לעמוד בלוח הזמנים. בחר מתוך יצירות פשוטות ואלגנטיות או בחר יצירה נועזת שמצהירה הצהרה בסגנון, החל מהצהרות מתכת כבדות ועד לצמידים. צמיד S כולל תיל חרוזים בעבודת יד עם יהלומים ונחושת באמצע. צמיד מכסף של גברים חתום ביד של האמן האינדיאני דאגלס קראפטי, יצירה זו תהפוך לצרך המרכזי של ארון הבגדים היומיומי שלך. צמיד S הוא דוגמה מצוינת לסגנון הודי מודרני ומיוצר על ידי אמנים יוקרתיים של היום. צמיד קורי עכביש איכותי זה המוזיאון הוא הגאווה של כל אוסף תכשיטי הכסף של גברים. צמיד חפת הכסף העכשווי הזה לגבר הוא צבעוני בטורקיז קורי העכביש שלו ועשוי כסף כבד שעוביו הוא בערך 1/8 אינץ '.

משמאל צמיד גברים עכביש בצבע טורקיז כסוף, בעבודת יד בכסף מאת פיל לורטו, אומן הודי. כסף סטרלינג הוא זוג פופולרי עם צמידי הזהות שלנו מכסף סטרלינג בארה"ב עבור סגנון ופרטים רב תכליתיים שנראים מדהימים.

צמידי שרשרת כסף הם העיצוב הצמיד הנפוץ ביותר שרוב הגברים עונדים מדי יום. עיצוב הקישור על צמיד שרשרת הוא העיצוב המפורסם ביותר, שהוא מאוד פופולרי בקרב גברים.

כדי למשוך את לוקמן הפעיל והמחוספס שלך שמחפש מראה קשה, בחר צמיד בסגנון מדרכה. צמידי השרוול המינימליסטיים מראים טעם מגניב בזמן שהעבודה נשארת מתאימה. הצעותיו של קרטייה לצמידים וטבעות אהבה נוספים כוללות שרשראות שרשרת מעודנות ואפשרויות צמיד, כמו גם חפתים מגוונים אחרים הפועלים לגברים ונשים כאחד.

קו התכשיטים הקליפורני Hoorsenbuhss בסגנון קישור פתוח מתאים את הזהב והכסף לחתיכות גדולות וקטנות

מותג התכשיטים העכשווי לונדון מוסיף פרטים מתוחכמים לצמידי עור ארוגים קלאסיים עם אבזמי כסף ובעל כף רגל אחת באיקונוגרפיה אנדרוגינית ואחד נוסף מלא בחיוני בגדים מודרניים. מדובר במציאת צמידים שנראים מסוגננים וגבריים בעודם עשויים מחומרים עמידים. אז זה לא רק מה שאתה מכניס לקופסת התכשיטים של הנשים.

קאדות נלבשו באופן מסורתי כמרכיב דתי עבור הסיקים

אך קאדות כסופות הפכו לאמירת סגנון לגברים. בשל מגמות האופנה המשתנות ללא הרף, עונדת צמידים לגברים מתקבלת יותר ויותר. המגמה הנוכחית היא שצמידים פינו את מקומם לצמידי כסף עגולים דמויי תיל, שהם מאוד פופולריים כיום.

קנה נוביקה למידע נוסף על אומן באלי וויין אסמאנס "אוסף ייחודי של צמידי כסף סטרלינג כבדים לגברים ובעלי מלאכה אחרים באוסף

הכולל כרטיס סיפור אמן שיזכיר לך בכל פעם שאתה עונד את צמיד הכסף שלך. עולם תכשיטי הגברים יכול להפחיד אפילו עבור הגברים המסוגננים ביותר. לאחר מכן לחץ על הקישורים למרכז הלמידה שלנו ולדפי מידע אחרים בהם אנו כותבים על נושאים שונים הקשורים לצמיד כסף. אנו מזמינים אותך ללמוד עוד על גברים צמידי כסף ותכשיטי כסף אמריקאים.

תחשוב כמה יקר הצמיד שלך. חפת כסף לגבר אולי נראית כמו צמיד עגול, אבל זה לא משלים את כל המעגל.

הצמידים שלי ב סטרלינג וזהב 14 קראט כבר לא זמינים

כל אוסף צמידי הגברים שלנו מיוצר בעבודת יד באהבה בהודו מבלי להתפשר על האיכות. בית בוגדיי קייס פונדרה פופולרית לתכשיטי נשים, אך הם הרחיבו את הגישה שלהם ח לעצב ולעצב את יצירותיהם כך שיפנו גם לגברים.
על מנת לבדוק עוד מידע בנושא של איפה לקנות צמיד מכסף לגבר וצמיד לגבר נא להעיף מבט ב- stern925.com

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן