ההפתעה המתוקה של הקיץ? מכונת צמר גפן מתוק

היא לא רצתה לעבוד באזור, היא רק רצתה ליהנות מהקיץ שלה. הופתעתי שזה כל כך קל להכין, אבל אני נשבע שהיא לא סיפרה לי. היא בחרה באזור העבודה מכיוון שהכישורים שלה בלונה פארק נראו מעניינים יותר מסביבון המבורגר.

לדברי אביה, הגיע הזמן שתמצא את ערך העבודה הקשה ואת דרכה שלה. לא היה אכפת לו שלקנדס יש עבודה; לא היה לה זמן לעשות דברים כי היא הייתה צריכה את הכסף. האנשים שעבדו על בדיקות הרקע היו פרנואידות לגבי קריאתם, וגם הם לא.

קנדיס הייתה עסוקה בהימנעות מלהסתכל בעיניים של הפגיונות של תמרה

לא היה לה הרבה מה לומר על ייצור ממתקי צמר גפן, שכן ממתקי צמר גפן וממתקי כותנה מיוצרים במכונות מסחריות נחותות. כשהיא רצתה לעזוב, בטוח שהראיון עומד להסתיים, הוא דיבר.
עבור עוד מידע על מכונת צמר גפן מתוק נא לבדוק ב- must-shop.co.il

למכונת הסוכריות יש ראש מיצוי ייחודי המאפשר לך להשתמש בסוכר חוט דנטלי מהקונדיטוריות האהובות עליך להכנת ממתק כותנה טעים

כל שעליכם לעשות הוא לחמם את מכונת הסוכריות לצמר גפן לכמה דקות ולהוסיף ממתק כותנה טוב. לאחר הכנסת כמות הסוכר המוצעת, המכונה מסובבת את הסוכריות.

אם אתה מפעיל את המכונה במשך יותר מדקה בזמן שאתה מנסה להכין צמר גפן מתוק, הוא שורף את הסוכר ונהיה פריך. חשוב גם לא להכניס את הסוכר כאשר המכונה מחוממת, אחרת אתה שורף את הסוכר המומס ונדבק לדופן המכונה.

המכונה מסובבת את הסוכר הנוזלי ודוחפת אותו לחורים זעירים המעוצבים כדי לקרר אותו. המפעיל מסובב חרוט נייר סביב המכונה ואוסף אלפי חוטי סוכר מגובשים זעירים. מכונות ממתקים עלולות להיסתם מכיוון שהסוכר לא מסתובב מספיק מהר.

אם אתה סקרן כיצד ממתק צמר גפן מקבל את צבעו הוורוד והכחול האופייני, אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי צמר גפן ממתק הוא למעשה סוכר לבן.

נוסטלגיה ליצרני ממתקי כותנה משטחי רטרו בצד

שימוש במשי, סוכר וסוכריות קשות היא דרך נוספת להשתמש בממתק נוסף לבלות בליל כל הקדושים. אמנות Sucre (מבוטאת "סו-קרא"), חברת גורמת ממתקי גורמה הממוקמת בפיירלאון, אוהיו, מוכרת צמר גפן ממתק ארוז בטעמים מעודנים כמו בורבון תפוז פינקולדה וממתק פצצת נצנצים כותנה עטוף בנצנצים אכילים המתמוססים ומנצנצים עם טיפת נוזלים. אתה יכול לקנות מכונת ממתקי רטרו רטרו בעיצוב מגניב, וערכת המסיבות שלה מגיעה עם 42 קונוסים, שקיות וניל ורוד, פטל כחול ותות קערות וסוכר.

אם אתה סקרן לגבי הטעם של הפינוק המוזר הזה

אך אינך רוצה להכין אותו בעצמך, ישנה אפשרות נוספת. למתכון זה ישנם כיסי מלפפון עם מנה אחת או שתיים. מצאו מלפפוני ג'מבו במעדנייה או במכולת, או צנצנות גדולות יותר של מלפפונים אחרים להצטיידות בהן.

מצאתי את מקלות המלפפון כבדים מדי מכדי להסתובב בתוך מכונת הממתקים של כותנה, אבל אם יש לך חרוט נייר קל להרים ענן של ממתק צמר גפן ביד ולעטוף סביב מקל מלפפון.

לפני שתתחיל את המסע, וודא שהמלפפונים שלך יבשים. השתמש במגבת נייר או במגבת מטבח נקייה לייבוש. הם לא רוצים שהמלפפון כולו דרוך פנימה לחשוף את הצדדים הלחים.

לכל אחד יש הוראות ספציפיות משלו שתוכל לקרוא לפני שתתחיל לספר לך את זמן החום הנכון, כיצד להוסיף סוכר בחוט דנטלי וכן הלאה.

לפני שאתה קונה את המכונה

עליך לבדוק מספר חלקים של מכונת צמר גפן המתוקה שניתן לפרק כדי להפוך את תהליך הניקוי לקל ויעיל יותר עבורך. אנו מציעים לך קצת מכל מה שאתה צריך כדי לגרום לסוכר להסתובב במכונה. זה ייקח אותך למכונת צמר גפן המתוקה המושלמת, וזה יהיה זול, יעיל וקל לשימוש להכנת ממתק כותנה צבעוני.

מתאים לשימוש עם צמר גפן ממתקים

ממתקים קשים או כל סוג של ממתק שאתה יכול להשתמש בו כדי לחגוג כל לילה בשבוע בבית. לנוסטלגיה ולמשטחי רטרו קשים ללא סוכר, סכיני ממתקי הכותנה מנירוסטה עוזרים לגלח קוביות קרח לקרח טעים, רך, דמוי שלג. יש לנו גם את הפופקורן מריפ סטריפ ומציעים כמה סוגים שונים של קרשופים ומכונות גילוח עם כמעט כל טעם וסירופ טעימים שאתם יכולים לדמיין.

גיליתי שמיכל של 12 גרם מספיק לכיסוי מלפפון ג'מבו

הידיעה הזו נשמעת כאחת הטייק -אוויי המקוממות והמפוקפקות ביותר שמצאתי ביריד מדינה. אוכל הוגן, הליווי הבלתי נמנע לגלגלי ענק, לטרופים, מכוניות פגוש וקרוסלות, הוא חומר התזונה האידיאלי, וממתק צמר גפן הוא הקלוריות הנמוכה ביותר של החבורה, עם 105 קלוריות בלבד במנה סטנדרטית של אונקיה.

מכונת הממתקים החשמלית של מוריסון ו-וורטון זכתה לראשונה לתשומת לב ציבורית בלואיזיאנה לאחר שנרכשה במהלך היריד העולמי של 1904

המכונה גם יריד העולמות של סנט לואיס, חגיגה בת שבעה חודשים שכללה תערוכות כגון: חקיקת מלחמת הבורים, איבר הצינור הגדול ביותר בעולם, גלגל תצפית בגובה 265 רגל, פילים ומגלשות מים. בשנת 1951, היזם שלה מוצרי מדליית הזהב של סינסינטי חתם על העסקה בכך שהמציא מכונה שגלגלה פיסות נייר שטוחות לתוך קונוסים ממתק מחודדים.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן