הסכם ממון כמה הוא חשוב לפני החתונה

הסכם ממון מחייב, המכונה גם הסכם ממון, הוא נושא רגיש מאוד לדיון בפני זוגות לפני הנישואין. כאשר לפחות לאחד הצדדים לנישואין יש נכסים משמעותיים או מצפה להרוויח סכומי כסף גדולים לאחר הנישואין, קבלת חוזה נישואין צריכה להיות הבחירה המתבקשת.
עבור עוד מידע בנושא של הסכם ממון כמה הוא חשוב לפני החתונה יש לגשת לאתר notary-heskem-mamon.com

בנוסף להגנה על נכסי בן הזוג, ניתן להשתמש בהסכם ממון גם להצבת גבולות ברורים וציפיות פיננסיות. הסכמי ממון לא רק קובעים את התוכנית הפיננסית לנישואיכם מנקודת מבט משפטית, הם גם כוללים דיון כנה על מערכת היחסים שלכם ועל העתיד.

זו הסיבה שהתייעצנו עם סנדרה ל

שפונט, עורכת דין לענייני משפחה ונישואין ושותפה ב-Schpoont & Cavallo LLP, ועם רוברט וולך, עורך דין גירושין בעל שם ומייסד The Wallack Firm, המתמחה בדיני נישואין ומשפחה. תן דוגמה לחוזה נישואין, הגדיר את הז'רגון וספר לנו על חמש הטעויות הגדולות ביותר שזוגות עושים. עם זאת, כל זוג השוקל להתחתן עשוי למצוא את זה מועיל לדבר על כמה מאותן נושאים שנוהגים לטפל בהם בנישואין.

הצדדים יכולים גם לציין כיצד הם ינהלו את הכספים היומיומיים שלהם במהלך החתונה ולפרט את המטרות הפיננסיות שלהם

דיבור בפתיחות ובכנות על כסף בשלב מוקדם יעזור לוודא שלבני הזוג תהיה הבנה ברורה של מה כל צד מביא לנישואים ומה הם מצפים מהנכסים הללו. הדיון יכול גם לעזור להם לעשות מלאי פיננסי ולנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על נכסים ורכוש בודדים. זה לא רק יכין, בסופו של דבר, להפסקה אפשרית ביחסים.

תכנון פיננסי לפני הנישואין יכול לעזור לזהות ולפתור חלק מהבעיות שעלולות לגרום למחלוקת מלכתחילה

אוריינות פיננסית ותכנון מוקדם חיוניים לרוב הזוגות, לא רק לאלה עם הכנסה ו/או עושר משמעותיים. בבסיסו, תכנון פיננסי לפני החתונה מסתכם בתקשורת ולוודא שלכל צד יש לפחות השכלה בסיסית.

קח קצת זמן להבין את הרקע הכלכלי של זה ולתכנן כיצד לטפל בנושאים פיננסיים מרכזיים לפני הנישואין

זה עוזר אם אתה והשותף שלך יכולים לדון בנושאים פיננסיים בצורה מהורהרת ורציונלית לפני שמתעוררות בעיות. אמנם לא הנושא הכי כיף לדבר עליו בעת תכנון חתונה, אבל דיבור על ההיבטים הפיננסיים של גירושין פוטנציאליים יכול לחסוך לך כסף ולהפחית את עוגמת הנפש בעתיד.

נישואים הם אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות ביותר שאדם יכול לקבל

וכמו כל מיזם פיננסי רציני, זה דורש תכנון קפדני. עם זאת, אשמח אם כל זוג הנכנס לנישואים ארוכי טווח או מערכת יחסים דומה ייקח זמן מה לדון זה עם זה על ההרגלים הפיננסיים והציפיות שלו. עליהם לחשוף ולתעד זה את ההכנסות, הנכסים וההתחייבויות של זה.

ייתכן שגם זוגות ירצו להתמודד עם כל שינוי עתידי במצבם הכלכלי עקב מכירת עסק, חוזה עסקי מוצלח או ירושה.

פרנסיס סמנכ"ל הכספים הראשי של תכנון פיננסי וניהול נכסים

אבני רמנני מייעץ כי "התרשימים צריכים לשקף נכסים, התחייבויות והכנסות בתאריך החתימה על החוזה. אימות של מידע זה לוקח זמן ועלול לדרוש מידע פיננסי ו/או פיננסי. סיוע משפטי לקבלת הבנה מלאה של מצבם הכלכלי של הצדדים וכיצד לחלק את הנכסים שווה בשווה. אם אחד מהצדדים גרוש או שיש לו ילדים ממערכת יחסים קודמת, עשויות להיות השלכות כספיות כלשהן לדון בהן. לעתים קרובות אחד הצדדים ירצה להגן על האינטרסים הכלכליים של ילדים מנישואים קודמים.

אחת הסיבות שאפילו אנשים בעלי משאבים צנועים ירצו לקבל פשרה

היא להחליט מראש כיצד ייפטרו הנכסים שנצברו במהלך הנישואין במקרה של גירושין או פטירת בן הזוג הראשון. עם זאת, עורכי דין לגירושין טוענים כי הסכם לאחר נישואין עדיף על אי הסכם, במיוחד עבור זוגות הנישאים בשנית עם נכסים משמעותיים או עיזבונות גדולים. בעוד שהסכמי ממון ואחרי נישואין יכולים להיחשב תקפים וניתנים לאכיפה בזמן גירושין, חלק מהמומחים טוענים כי הסכם ממון הוא לרוב הפשוט מבין השניים, שכן הוא נעשה לפני שבני הזוג משלבים נכסים. הסכמים לאחר נישואין יכולים להיות יקרים יותר מכיוון שהצדדים נשואים כעת ויש לשקול רכוש משותף.

על פי דיני הנישואין התאילנדי

הסכם הנישואין עוסק בעיקר ברכוש ובהשלכות הכספיות של הנישואין וקובע את התנאים לבעלות וניהול של רכוש משותף אישי וספציפי וחלוקה אפשרית של רכושם של בני הזוג ב. אירוע של גירושין. הסכם ממון קובע את הזכויות הכספיות והקנייניות של כל אחד מבני הזוג במקרה של גירושין.

לפני הנישואין

כל אחד מהצדדים יכול לסרב להינשא אם הצד השני אינו מסכים לחוזה הנישואין. לפני החתונה, אם אחד הצדדים לא יאהב את הוראות הסכם הממון המוצע ובני הזוג לא יכולים להגיע להסכמה, הם עשויים פשוט להחליט שלא להינשא. ההסכם עשוי לקבוע גם את זכויות המזונות של בן הזוג במהלך הנישואין ולאחריו.

בנוסף לשיקולים כלכליים וחלוקת הרכוש

זוגות כוללים לרוב סעיפים אישיים בהסכם הממון. הסכם ממון מפרט בדרך כלל את כל הרכוש שבבעלותו של כל אדם (כמו גם חובות כלשהם) ומפרט מה יהיו זכויות הקניין של כל אדם לאחר הנישואין. הסכם ממון, המכונה גם הסכם ממון, הוא חוזה כתוב בו מציינים בני הזוג המאורסים את זכויותיהם וחובותיהם בנוגע לנכסים וחובות לפני הנישואין ומה יקרה אם נישואיהם יסתיימו בגירושים או במוות.

זו הסיבה שיותר ויותר זוגות בוחרים לחתום על הסכם ממון או אחרי נישואין

לבסוף, אתה יכול להתקשר בהסכם לאחר נישואין אם אתה עוזב את העבודה כדי להשקיע זמן משמעותי בטיפול בילדים שלך ורוצה לוודא שאתה בטוח כלכלית. אם תחליט להתחתן לפני הנישואין, זוגות חייבים לנקוט במספר צעדים כדי לוודא שלעסקה יש את הסיכוי הטוב ביותר להתקיים אם הנישואים יסתיימו בגירושים, אומר אורמן.

אם אתה הצד העשיר ביותר בזוגיות

חשוב שהתקשורת שלך עם בן/בת הזוג לגבי הסכם ממון מוצע תהיה עדינה כדי למנוע כל הצעה שתגרום לו לחתום על הסכם ממון. אנו ממליצים בחום שאם אתם שוקלים הסדר כספי, פנו לייעוץ של עורך דין משפחה מנוסה שבועות, או רצוי חודשים, לפני אבן דרך חשובה כמו חתונה או הצעת הסדר כלכלי לבן הזוג שלכם. בחברת Meillon & Bright Legal צוות עורכי הדין לענייני משפחה המנוסים שלנו מנוסים בהכנה ובדיקת הסכמי ממון לפני תחילת החתונה, במהלך נישואין או לאחר הפרדת צדדים.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן