כלים מומלצים לשיווק וקידום

שיווק במדיה חברתית אינו קשה כפי שהוא נשמע, במיוחד כאשר אתה משתמש בכלים כמו Hootsuite. 

עבור משווקים דיגיטליים מנוסים

כלי ה- Podium של Hootsuite משתלבים עם פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, גוגל + ו- YouTube, ומעניקים לך פירוט מפורט של הנתונים שלך ומאפשר לך ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים. ככלי שיווקי מקוון, הוא מפשט את אסטרטגיית המדיה החברתית שלך.

כלי שיווק מגיעים בצורות שונות וזה כולל קמפיינים אוטומטיים של שיווק בדוא"ל

קמפיינים ברשתות חברתיות ועוד בעידן הטכנולוגיה הזה. כלים כמו Followerwonk נועדו לסייע בשיפור אסטרטגיית השיווק שלך במדיה החברתית, כגון ניתוח נתוני הניתוח שלך בטוויטר. ניתן להשתמש בכלים שיווקיים דיגיטליים לקידום עסק והם חלק חשוב בהפיכת כל אסטרטגיה להרחבה, במיוחד לעסקים קטנים יותר.
לפרטים נוספים על תוכנות לקידום אתרים באפשרותך לבקר באתר yeshnoseo.co.il

להלן הכלים הטובים ביותר לבניית מעורבות באמצעות שיווק בדוא"ל

כלים אלה נועדו לסייע למשווקים לתכנן, לתכנן ולשלוח תוכן לערוצי מדיה חברתית שונים. משווקים יכולים ליצור תמונות דוא"ל מלאות, קובצי GIF וגופנים מותאמים אישית ולפתח מבחני A / B של הקמפיינים שלהם באמצעות אחד הכלים שנבחרו, כגון Mailchimp.

ל- AppSumo יש מספר כלי רשתות חברתיות לשיפור האסטרטגיה השיווקית שלך

אלה הם כלי שיווק חיוניים אשר, בהתאם לפלטפורמה שנבחרה, שומרים על העסק פועל וקווי התקשורת פתוחים. כלי שיווקי זה, נקרא לזה אפליקציה, הוא אפליקציה שלוכדת נתונים ביולוגיים של לקוחות כמו כתובות דוא"ל ומספרי טלפון כדי להכיר את המותג שלך.

משווקים מתחילים לשלם בחזית החברתית ו- Power Editor הוא אחד מכלי השיווק הדיגיטליים הטובים ביותר עבור דמי צד שלישי ליצירת וניהול הפרסום שלהם.

בין אם אתה מנתח קישורים לדפים או מפתח אסטרטגיה שיווקית לתוכן

כלי שיווק דיגיטליים יכולים לעזור לך להתמקד בהיבטים החשובים של העבודה שלך, אך גם לשמור על השפיות שלך. תוכל לשפר את קשרי הלקוחות ולקבל זמני תגובה מהירים אם תעמוד בתוכנית השיווק החברתי שלך ותשתמש במגוון כלי אופטימיזציה. באתר שלך, אינך זקוק לשום כלי שיווק דיגיטלי אחר – בין אם אתה רוצה להבין את התחרות שלך או רק רוצה לדעת אילו סוגי תוכן פועלים בצורה הטובה ביותר עבור מנועי החיפוש והקהל שלך.

להלן רשימה של הכלים המובילים בהם כל משווק צריך להשתמש

ממוינים לפי קטע כדי לקבל תחושה טובה יותר של הכלים הזמינים עבור פונקציות ועבודות שונות. החל מפשט מאמצי השיווק שלך ברשתות החברתיות ועד לניהול פרויקטים ואיתור פרילנסרים – להלן 21 כלי שיווק דיגיטליים הדרושים לך להקמת עסק שיעזור לך להשיג יתרון תחרותי על פני הסביבה שלך. לסיכום, 10 כלי השיווק הטובים ביותר הם אלה שיחסכו לכם זמן ויהיו שימושיים לאסטרטגיית השיווק הכוללת שלכם.

שוק הכלים לשיווק תוכן הולך וגדל

ויש עוד כלים זמינים בחינם ובמחיר כדי לתמוך בקידום התוכן שלך במגוון דרכים. רשימת כלים זו בה ניתן להשתמש מכונה לעתים קרובות ערימת השיווק ומכסה את מגוון היישומים והצרכים של שיווק במדיה חברתית, תוכן, דוא"ל ועוד. ל- Sprout Social יש רשימה ענקית של כלי שיווק דיגיטליים בהם אנו משתמשים בהערת החברה של Advocate Brand.

גם כלים כגון בלוקים של תוכן דינאמי שניתן להשתמש בהם כדי להעביר מסרים שונים ללקוחות שלך בהתאם לפלח. אתה יכול להשתמש בהמון כלי שיווק דיגיטליים משולבים כדי לסייע לאנשי מקצוע בחיפוש SEO להטביע את הקישורים האחרונים של המתחרים שלך, לעקוב אחר תנודות הדירוג שלהם ולבצע ניתוח תחרותי מלא. רוב הכלים הללו הופכים את האסטרטגיה השיווקית שלך לאוטומטית ומספקת דוחות המאפשרים לך להציג ולהציג. את ביצועי הקמפיינים שלך לעובדים אחרים בארגון שלך.

קריטי לשבת עם צוות השיווק של העסק הקטן שלך ולקבוע אילו כלי שיווק יעזרו להגדיל את ממוצע ההשוואה שלך בכל ערוצי השיווק הדיגיטליים שלך, ללא קשר המספרים.

ישנם כמה כלי קידום עיקריים

פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור ושיווק ישיר. פרסום מסורתי בתקשורת המונים נותר אמצעי השיווק הבולט ביותר. קושצ'ודול הוא כלי מבוסס תוכן למשווקים אשר רוצה פתרון לארגון מאמצי השיווק של חברה.

Slack משתלב עם כלים מרכזיים לניהול פרויקטים, משרד, s ales, פרודוקטיביות, עיצוב ומפתח כדי להקל עליך להישאר מעודכן בכל ההיבטים של מסעות הפרסום השיווק הדיגיטליים שלך.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן