כמה עולה הלוואה לסגירת מינוס

עלויות סגירה וסגירה במזומן הם שני דברים שונים. סגירת מזומנים מתייחסת לסכום הכולל שעליך לשלם עם השלמתו, כולל המקדמה וכל העמלות האחרות הקשורות למשכנתא. יתרת המזומן שלך מורכבת מהוצאות כגון מקדמה, עלויות סגירה, עמלות ופריטי תשלום מראש.

עלויות סגירה הן החלק מהסכום הכולל המורכב מהעמלות השונות שגובה המלווה שלקח את ההלוואה והעביר את הבעלות על הנכס

עלויות הסגירה כוללות את כל הוצאות האשראי שלך וכן את ההלוואה עצמה. מצד שני, מזומנים לסגירה כוללים את הכסף שאתה צריך כדי להביא את ההלוואה שלך דרך הסגירה.

למען השקיפות, גם כסף קשה וגם מלווים פרטיים ישלחו לך תזכיר הבנה המפרט את תנאי האשראי והעלויות הכלליים. בעבודה מול מלווה כספי קשה או מלווה פרטי, Cash to Close כולל את כל עלויות הסגירה שלעיל, כמו גם את המקדמה והלוואות הנדרשים.

עלויות סגירה כוללות עמלות וחיובים בהתבסס על סוג ההלוואה שיש לך והשירותים הדרושים לך לעיבוד ההלוואה. תשלומי הלוואת FHA מותרים, ולכן רוב עלויות הסגירה כלולות בהלוואה, דבר שיכול להועיל אם אין לך את המזומנים הדרושים להשלמה.
למידע נוסף על אתה יכול להתחיל בהלוואה לסגירת מינוס וכמה עולה הלוואה לסגירת מינוס כדאי לגשת לאתר loan4u.co.il

חלק מהמלווים משלבים את הכספים הדרושים להשלמת עסקה, מכנים אותה "מזומן המגיע בסיום", שמאגד את עלויות הסגירה עם המקדמה, אך אינו כולל כסף רציני.

חשוב לציין כי עלויות סגירה אינן מתקזזות עם המקדמה המינימלית הנדרשת עבור סוגים מסוימים של הלוואות

אינך יכול לכלול את עלויות הסגירה שלך בהלוואה, כמו בהלוואות USDA. אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שעלויות סגירת ההלוואה בפועל עשויות להיות נמוכות מההערכה שלך היא שאתה מממן דמי ביטוח משכנתא חוזרים ומוסיפים אותה לסכום ההלוואה שלך במקום לשלם אותה מהכיס.

לפני שתצא לדרך לסגירה

גלה מה תצטרך לשלם ואיך תוכל לשלם על כך. כדי לקבוע אם העלות הסופית של משכנתא מתאימה לך, עליך להסתכל בנתונים כדי לראות אם מה שאתה חוסך מראש שווה את העלות הנוספת של ריבית גבוהה יותר לאורך תקופת ההלוואה. נתחיל משקלול העלות הכוללת של משכנתא סופית מול העלות הכוללת של משכנתא רגילה.

עלויות סגירה הן עמלות שמשלמות חברת המשכנתא שלך ונדרשות להשלמת ההלוואה שלך

עלויות סגירה יכולות לנוע בין 3% ל -6% ממחיר הרכישה של הבית שלכם, אך עלויות הסגירה הממוצעות נלקחות בהלוואה. ככל שמחיר הרכישה של הבית שלך גבוה יותר, כך עלויות הסגירה שלך גבוהות יותר.

אם אתה רוצה לממן בית בסכום של 200,000 $

אתה יכול להתחיל בהלוואה מסורתית של ארבעה וחצי אחוז בריבית קבועה עם תקופת 30 שנה ועלויות סגירה של 4,000 $. ללא קשר לעלות הסגירה, למשכנתא המוצעת בשיעור קבוע של חמישה אחוזים אין עלויות סגירה באותו סכום אשראי. עלות הסגירה הממוצעת לבית של 150,000 $ היא 3,000 עד 7,500 דולר, ועלות הסגירה הממוצעת עבור 600,000 $ היא 12,000 עד 30,000 דולר.

הם משמשים לתשלום עלויות הסגירה של ההלוואה

כולל דמי יצירה, דמי כותרת, דמי הערכת שווי ודמי כניסה. להלוואה שמפורסמת ללא עלויות סגירה יש היבט שלילי: עלות ההשאלה משלמת ריבית גבוהה יותר מההלוואה עצמה. דרך קלה לחשוב על זה היא הריבית שגובה ההלוואה.

אחת הדרכים לקצץ בעלויות הסגירה שלך

היא לנצל את ההנחה במשכנתא המכונה נקודה שלילית. זה מאפשר לך להפחית את עלויות הסגירה בתמורה לריבית גבוהה יותר. זה יכול לעבוד טוב במיוחד אם אינך יכול להרשות לעצמך את עלויות הסגירה ולא מתכנן להישאר בבית.

אם אתם מתכננים להישאר זמן רב בנכס ומתכננים להחזיר את המשכנתא

הלוואה בחינם יכולה להיות האופציה הגרועה ביותר, באופן כללי. בתקופה זו של שיעורי ריבית גבוהים, החזר עלויות הסגירה שלך בהלוואה עשוי לעלות לאלפי, אם לא עשרות אלפי דולרים יותר מתשלום משכנתא גבוה יותר. אם זה נשמע לכם מצוין, עברו את התהליך כדי לבדוק אם עלויות סגירה כלשהן הגיוניות לכם.

המלווים מציעים הנחות בעלות ללווים מוסמכים ללא עסקה באמצעות מתווכי משכנתא על מנת להפחית את עלות העסקה מראש. הנחות אלה נועדו לעזור לחלק מרוכשי הדירות לגייס מספיק כסף כדי לצאת מסגירה שאחרת תהיה יקרה מדי.

המלווה שלך יכול לעזור לך להחליט כמה ההנחה צריכה להיות ולעזור לך לשקלל את העלויות. הלווים יכולים לקבל אשראי על הנחות המשמשות לכיסוי עלויות הסדר וסגירה.

אם המלווה שלך מסכים לכלול את עלויות הסגירה במשכנתא שלך, תצטרך להשלים את החסר באמצעות שיעורי ריבית גבוהים יותר ותשלומים חודשיים גבוהים יותר.

אם הלווה מקבל נקודה שלילית

המלווה מעלה את הריבית בשיעור של 0.25% ומעניק 1% מסכום ההלוואה ללווה בגין עלויות סגירה. החלת נקודה שלילית למשכנתא מעלה את הריבית ומורידה מעט את עלויות הסגירה. אם ההלוואה שצוינה היא בעלת ריבית של 5% ושתי נקודות שליליות מניבות 20,000 $, ההנחה תחול על ההלוואה ועלויות הסגירה יהיו 10,000.00 $ במקום 2% (20,00 $).

נקודות משכנתא שליליות

המכונות גם הנחות, גורמות לפריסה או פרמיה מצד דמי המשכנתא המשולמים למלווה, מה שמוריד בתורו את הריבית על ההלוואה. נקודות שליליות הן דרך של לווים עם מזומנים לממן בית. דמי המשכנתא שלך יפחתו בהתאם למספר הנקודות השליליות המוענקות וכמה מועט או ללא ביקוש מראש למזומן.

המלווים מחויבים לספק לכם הצעת הלוואה תוך שלושה ימי עבודה מרגע הגשת בקשת המשכנתא

תוך פירוט תנאי המשכנתא העיקריים, כולל הריבית, עלויות הסגירה ומאפייני ההלוואה. הערכות אלו נועדו לעזור לך לתת אחריות על המלווה ולהבטיח שתנאי המשכנתא שלך לא ישתנו מתחילת תהליך המשכנתא ועד סופו. המטרה העיקרית של אומדן ההלוואה היא לסייע בזיהוי כל עלייה בריבית המשכנתא או בעלויות הסגירה אם העלות שאתה משלם בפועל נמוכה מעלות האומדן.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן