להפוך אתרי חנות לאפליקציה

הקדמה: מדוע לבחור להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה?

בעידן הדיגיטלי של היום, צרכנים מצפים שתהיה להם אפליקציה לכל שירות שהם משתמשים בהם. כשזה מגיע למסחר אלקטרוני, צרכנים רבים מחפשים דרך לעשות קניות במכשירים הניידים שלהם.

אפליקציה יכולה להציע חוויה אישית יותר מאתר אינטרנט. זה גם יכול לספק ללקוחות שלך את היכולת לרכוש מוצרים תוך כדי תנועה ולקבל גישה למבצעים בלעדיים.

כדי להתבלט על פני מתחרים אחרים, כדאי לשקול להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה.

עם עליית הטכנולוגיה הסלולרית, חשוב להתאים את אתר החנות שלך כדי שיהיה קל ככל האפשר ללקוחות שלך למצוא אותך.

הצעד הראשון הוא לוודא שאתר החנות שלך מותאם למכשירים ניידים. המשמעות היא עיצוב מגיב וזמן טעינה מהיר. השלב הבא הוא להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה, שתאפשר לך לעשות עוד יותר עם התוכן הקיים שלך.

הקדמה: מדוע כדאי להפוך את האתר שלך לאפליקציה?

אחת הסיבות העיקריות מדוע עליך להפוך את האתר שלך לאפליקציה היא להקל על המשתמשים שלך לגשת לאתר שלך. ישנם מכשירים ניידים רבים המשתמשים במערכות הפעלה שונות. אם אתה רוצה להיות מסוגל להגיע לכולם, אז אתה צריך להפוך את האתר שלך לאפליקציה.

אתה יכול גם להשתמש באפליקציה כדי לשפר את מעורבות הלקוחות ואת שיעורי ההמרה. זה אפשרי מכיוון שהאפליקציה תתפוס פחות מקום בטלפונים שלהם ותהיה להם נוחה יותר לשימוש.

אפליקציות לנייד הופכות פופולריות יותר מאי פעם. למעשה, לפי Statista, היו 2.8 מיליארד משתמשי סמארטפונים בשנת 2017 ומספר זה צפוי לגדול ל-3.6 מיליארד עד 2020. יתרה מכך, צופים כי המסחר האלקטרוני במובייל יהווה 26% מכלל מכירות המסחר האלקטרוני ב- ארה"ב עד 2020.

אפליקציות לנייד הן דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להרגיש שהם חלק מהקהילה ומהתרבות של המותג שלך. הם גם מציעים חווית משתמש חלקה יותר מאתרים מסורתיים שיכולים להיות מגושם וקשים לניווט במכשיר מסך קטן כמו סמארטפונים או טאבלטים

שיקולי החלטה להפיכת אתר לאפליקציה

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת הפיכת אתר חנות לאפליקציה. הראשון הוא האם העסק מחפש אפליקציה שתספק חווית משתמש חלקה או פשוט כדי לעדכן את האפליקציה מהר יותר. אם זה האחרון, אז אולי עדיף פשוט להשתמש באתר ולא להשקיע בפיתוח אפליקציה. הגורם השני הוא האם ישנן תכונות מיוחדות שצריכות להיכלל באפליקציה שלא יהיו זמינות בגרסת שולחן העבודה של האתר, כגון הודעות דחיפה או רכישות בתוך האפליקציה.

יש הרבה יתרונות ליישום, אבל יש גם כמה חסרונות. אחד היתרונות הוא שזה יכול להיות קל יותר לניווט, וזה גם מרתק יותר. המידע תמיד מעודכן, וללקוחות קל יותר למצוא את מה שהם צריכים.

אחד החסרונות הוא שהוא יכול להיות יקר יותר מאתר אינטרנט. זה גם עשוי לקחת יותר זמן וכסף כדי לפתח אפליקציה מאשר אתר אינטרנט, מה שיגדיל את העלות עוד יותר.

תהליך הפיכת אתר החנות שלך לאפליקציה

תהליך הפיכת אתר החנות שלך לאפליקציה אינו קשה כפי שאתה עשוי לחשוב. הצעד הראשון הוא יצירת אתר מותאם לנייד. המשמעות היא שהאתר שלך צריך להיות רספונסיבי ולהיראות טוב בכל המכשירים.

ישנם שלושה שלבים עיקריים בתהליך הפיכת אתר החנות שלך לאפליקציה:
לעוד מידע אודות להפוך אתרי חנות לאפליקציה ניתן להעיף מבט ב- webtoapp.co.il

1) צור אתר מותאם לנייד

2) הוסף עגלת קניות מותאמת לנייד

3) הוסף קישור של Apple App Store או Google Play Store

מאמר זה יחקור את תהליך הפיכת אתר החנות שלך לאפליקציה – איך להפוך אתר לאפליקציה למובייל, איך ליצור אפליקציה למובייל מהאתר.

תהליך המרת אתר האינטרנט של החנות לאפליקציה אינו מסובך וניתן לבצעו ב-5 שלבים.

כבר שמעתם על השירות המדהים של החברה הגלובלית? WebToApp ??

הם יהפכו את האתר שלכם לאפליקציה, ירשמו אותה גם בגוגל וגם באפל, ידאגו לכם לכל הגרפיקות והאישורים שצריך ואפילו יתחזקו אותה באופן שוטף כדי שתעמוד בתנאים של מפעילי השירות ויבטיחו שהאפליקציה לא תרד מהחנויות בשל חוסר תחזוקה.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן