מבחני דפר לדוגמה לתרגול עצמי

שאלות מעשיות לא צריכות להגיע מהפרופסור הנוכחי שלך, ובחינות באותו פורמט עובדות באותה מידה. רק זכור לפתוח את ספר שאלות הבחינה ולחפש דוגמאות שימוש נוספות, יותר ניתוח ראיות וחשיבה ביקורתית יותר.

בנוסף למאגר הבחינות של ספריות החוק, תוכל להשתמש גם באמצעי הלמידה של סיגל-עמנואל. הגשת תמלילי רישום רשמיים בתיכון, ציוני GED, פרוטוקולי מכללה ואוניברסיטה ויומני קבלה.

כפי שאתה יכול לראות, עבור כל שנת לימודים של תיכון בן ארבע שנים, עליך לרשום הערות קורס מרגע ההרשמה. אם אתה זהיר, תוכל לבטל את שנותיך בהסמכות מסוימות להשכלה גבוהה באמצעות דחייתך ולשנות את כישורייך.

בקשות לדחייה מסיבות רפואיות לא יתקבלו במועד שנקבע לבחינה אם הסטודנט אינו בטוח שהוא לא יהיה כשיר בזמן זה

אם איננו יכולים לתת הבטחות בעל פה או בכתב לגבי מועד הבחינה, דחייתך תינתן. סטודנטים אינם יכולים לקבל דחייה לבחינת גמר נדחית או בחינת טייק אווי נדחית.

יש להגיש בקשות לדחייה לא יאוחר מ -14 ימים קלנדרים לפני מועד ההערכה או הבחינה

סטודנטים המבקשים לבחינת הגמר הראשונה שנדחתה אינם צריכים להגיש מסמכי תמיכה בטופס הדחייה. המועד האחרון לבקשת דחייה הוא 3 ימי עבודה לאחר מועד הביקורת המקורי או תאריך היעד המקורי של בחינת ההשתלטות.

אם הבחינה פספסה עקב נסיבות בלתי צפויות או חריגות

יש להגיש בקשה לדחייה לא יאוחר משלושה ימי עבודה לפני מועד הבחינה המתוכנן. ועדת הקבלה תעריך את המכתב או הדואר האלקטרוני ותעניק או תדחה את הדחייה. בחינות נדחות ייכתבו לתקופת הבחינות הנדחית הבאה.

אם אינך מקבל הצעה וברצונך לשנות את מועד תחילת הקורס

עליך לפנות למחלקה או לפקולטה כדי להגיש בקשה לדחייה, מכיוון שאפשרות זו זמינה רק למועמדים שקיבלו הצעה. אם אתה צריך להשתמש בדחייה לצורך הערכה בהזדמנות הבאה שמספקת האוניברסיטה, אנא פנה לסגל שלך או ליועץ הסטודנטים שלך למידע נוסף. אם קבלתך אושרה וברצונך להגיש בקשה לדחייה בתוך אותה שנת לימודים, ייתכן שיהיה עליך לשלוח בקשה זו בדואר אלקטרוני למשרד הקבלה לתואר שני, מכיוון שייתכן שהיא לא תופיע בדף השירות העצמי שלך כאופציה.

סטודנטים המבקשים דחיית תקופת הבחינה אינם מחויבים לספק ראיות מצדדים שלישיים

דחייה נחשבת רק על ידי סטודנטים המודיעים לאוניברסיטה על ידי שליחת טופס בקשה נדחה לפקולטה או לייעוץ שלהם. יש לספק ראיות לפני פרסום תוצאות הביקורת או ההערכה, וראיות שיימסרו לאחר פרסום תוצאות החקירה לא יתקבלו עד להשלמת הדחייה.

אם אי אפשר לכלול ראיות מצדדים שלישיים

אנא שלח את הטופס שלך בבקשה לדחות את טופס הבחינה שהוגש לפני המועד האחרון, עם הערה המציינת כי יימחקו ראיות. אם תשלח תמונה, בקשתך לדחייה תיחשב כחסרה ולא תטופל אלא אם תמסור את המסמכים המקוריים לוועדה המייעצת המדעית. עליך לציין את הסיבות מדוע אתה מגיש בקשה לדחייה וכיצד אתה מתכנן את שנת הפערים שלך.

בתרחיש זה

למשל, אתה עשוי לקבל דחייה במקרה של מחלה קשה או מוות של בן משפחה. חשוב לציין שבתי ספר רבים נותנים דחייה של שנה או פחות, לא רק רבע או סמסטר, לכן הקפד לכלול זאת בתוכנית ובתקציב שלך. אחת הסיבות להגיש בקשה לדחייה היא אם אתה חושב שלא תוכל ללכת לבית הספר בסתיו ותזדקק לשנת עבודה נוספת כדי לחסוך כסף כדי להגיש מועמדות מחדש למלגה או לתמיכה כלכלית.

בתי הספר אינם רשאים להסכים לדחייה אם הדבר גורם לתלמיד לחרוג מתקופת ההרשמה המרבית

בקשות לדחייה אינן יכולות לגרום לך לאבד את מקומך בכיתה, אך הן עלולות לגרום לצרות ולצורך בפריסה נוספת במשרד הקבלה, שכן ועדות קבלה מנסות להשיג את התשואה האידיאלית שלהן במשך שנים. אם אינך יכול להגיש בקשה לדחייה, תוכל עדיין ללכת לבית ספר טוב יותר עם רשת ביטחון.

המועמדים עשויים לקבל התאמות מבחנים בבתי ספר פרטיים למבחנים דומים

אך אין דרישה רשמית שיקבלו את אותם התאמות הבחינה כמו במבחן הסטנדרטי הנוכחי, שהוא מבחן בעל הימור גבוה. תלמידים שאובחנו כסובלים מהפרעות קשב וריכוז או הפרעת חרדה עשויים לעולם לא לקבל התאמה למבחנים במסגרת IEP, תוכניות סעיף 504 או הנחיות רשמיות של בית ספר פרטי, אך ייתכן שהם יהיו זכאים לחופשה ארוכה יותר עבור מבחנים סטנדרטיים. תלמיד בעל תכנית סעיף 504 בחטיבת ביניים הכולל התאמות מבחנים ותקופות ממושכות בחדר שקט יכול לחפש את אותן התאמות אם בית הספר מאשר שהתלמיד זקוק להתאמות ומרכז המבחנים מאשר את הבקשה.
למידע על מבחני דפר לדוגמה ומבחני דפר לדוגמה לתרגול עצמי נא לבדוק ב- logipass.net

בתי הספר הופכים את תהליך הגשת הדחייה לנגיש ומקובל יותר ומספר גדל והולך של אוניברסיטאות מעודדות את הסטודנטים לקחת פסק זמן לפני תחילת הסמסטר הראשון

אקדמאים, מנהלי מכללות, הורים, פרופסורים, מעסיקים פוטנציאליים, וסטודנטים עצמם מגלים יותר ויותר כי מי שמוציאים שנת פער מהמכללה מוכנים להתמקד מחדש בבית הספר.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן