מה ארגז כלי עבודה צריך להכיל

ארגז כלי עבודה חיוני דורש מספר כלים בסיסיים בשביל עבודה שגרתית לכל סוג המקצועות לרבות חשמלאים, צבאים, קבלנים, אנשי מקצוע טכנים ואף האדם הביתי הפשוט. לרוב ארגז בסיסי יכלול מברג, צבת, מספר ברגים ומסמרים, פטיש, מסור וכד'. ארגז כלים טוב לכל פרויקט ביתי הדורש חיתוך, כיפוף, אחיזה או הפשטה של ​​חוטים.  מומלץ שיהיו בארגז כמה שיותר כלים מגוונים שיכולים לשמש לעבודות מסוגים שונים. 

אחסון כלים בסיסיים 

תוכלו לאחסן את כל הכלים במגירת מטבח או ארגז כלים שימושי, או בקופסת פלסטיק על מדף בכניסה או במסדרון. ייתכן שיש לך כלים ספציפיים לפרויקט שבהם אתה משתמש לעתים רחוקות שניתן לאחסן במוסך או בסדנה. מילוי ארגז הכלים בכלים הנכונים אינו משימה קלה מכיוון שכל עבודה דורשת מכשיר ספציפי, אך ילדים צריכים לדבוק בדברים החיוניים כשהם ממלאים את ארגז הכלים. אם המקום מסביב לבית מוגבל ולבית שלכם אין מוסך או חלל עבודה ייעודי, יש להצטייד בארגז הכלים של ילדכם בכל הפריטים שיהיו שימושיים שוב ושוב.

מברגים ברגים ושאר המשפחה 

חשוב להחזיק סט טוב של מברגים בארגז הכלים. בין אם מדובר על פיליפס, שטוח, כוכב, או מפתחות אלן. ככל הנראה השימוש במברג יהיה בין השימושים העיקריים שלכם בכל עבודה בסיסית. אף פעם לא תדעו מתי תצטרכו מברג, ככה שזה תמיד רעיון טוב להחזיק אחד בהישג יד – בין אם אנו מדברים על מברג חשמלי לשימוש כללי או מברג טכני.

צבת חשמלית טובה

היא עוד כלי שימושי להפליא. אם יש לך צבת תוכל להשתמש בו בתור אצבע דקה שתתפוס ותאחוז לך לא מעט אובייקטים קטנים. תזדקק לכלי הזה כדי לתקוע הרבה ברגים או לחתוך הרבה כבלים. צבתות מהוות תוספת נהדרת לארגז הכלים שלך ואידיאליים לעבודות תובעניות הדורשות כלי מדויק יותר עם יותר זריזות.

אם עובדים עם כלים לאורך זמן בצורה נכונה הם עשויים להחזיק מעמד בצורה מפתיעה. כך גם כן כלים איכותיים צריכים להחזיק מעמד זמן רב ולעזור לכם לבצע את העבודה בקלות.

בין אם זה הידוק, התרופפות או אחיזה טובה, לא תוכלו לטעות בהוספת צבת לרשימת הכלים החיוניים שלך. עם זאת, כלים בסיסיים בהישג יד יכול להפוך שיפוץ בית פשוט להרבה יותר נוח.

בין אם אתה בעל בית

שוכר או סתם בחור שאוהב להתעסק עם איך דברים עובדים, כל גבר צריך ארגז כלים מצויד היטב. ללא קשר למצב חייכם או לתחום העניין שלכם, לכל גבר ואישה צריכים להיות סט כלים בסיסי בבית. גם בעלי בתים וגם דיירי דירות צריכים סט בסיסי של כלים ביתיים. כשאתה מתחיל כבעל בית, השקעה קטנה בערכת כלי בית יכולה לעזור לך להתמודד עם צרכים בסיסיים כמו הרכבת רהיטים.

אתה לא צריך קבוצה מלאה של כלים מיד

אבל אתה יכול לקנות פריטים כדי לפזר את התשלום לאורך זמן מבלי לשבור את הבנק. אתה לא צריך לקנות את כל הערכה בבת אחת (אלא אם כן, כמובן, יש לך הזדמנות לעשות זאת). ההימור הטוב ביותר שלך הוא לקנות את הכלים הבסיסיים שאתה צריך בהישג יד לכל מקרה (כגון מברגים ומפתחים, עיין בסעיף הכלים הבסיסיים למטה) ואת הכלים הנוספים שאתה צריך עבור הפרויקט שאתה עובד עליו; ואז לתפוס אותו עם כל פרויקט חדש. לחיות יותר. זה גם יעזור לך לקנות את הכלים האיכותיים ביותר שכסף יכול לקנות, וזה חיוני אם לא אכפת לך מכלים שנשברים או נשברים לאחר מספר שימושים.

כך לעולם לא תחמיץ כלי בפעם הבאה שאתה עובד על פרויקט עשה זאת בעצמך בבית

סט כלים מקיף זה יעזור לכם להיות מוכנים לכל דבר, אז תגידו שלום לדלתות חורקות וחלונות משתלשלים. שמור על הבית שלך ותתמודד עם כל אתגר תיקון ותחזוקה של הבית עם סט זה בן 81 חלקים. יש לבצע תיקונים ושיפורים בסיסיים בבית, אז כשמתעורר הצורך, השתמשו ברשימה זו של ערכות כלים חיוניות לבית, כולל התדפיס החינמי הזה (גללו למטה כדי לקבל אותו) כדי לוודא שיש לכם את הפריטים הדרושים לכם כדי לבצע את העבודה נו. .

אם אתה אחד מאותם צעירים שמעולם לא הצליחו להצטייד בארגז כלים, למטה כללנו רשימה של 12 כלים חיוניים שלדעתנו כל ארגז כלים צריך להיות.

אתה יכול בקלות ללכת לוול-מארט ולקנות סט שלם של 102 חתיכת זבל תוצרת סין ב-$30

למען המידה הטובה, הוסף מולטי-כלי איכותי כמו Leatherman's או כמה מברגים ויש לך סט. כלים מינימליסטיים לרוב סוגי התיקונים. עם זאת, עבור החצי השני של עבודות הבית שלך, רוב האנשים כנראה ירצו להשלים את זה עם כלים בסיסיים נוספים.
על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים בנושא של ארגזי כלי עבודה ידניים כדאי לבדוק כאן: deko-israel.co.il

הצטייד בכלים אלה ותהיה מוכן לתיקונים יומיומיים עם מעט מאמץ. בין אם אתה עשה זאת בעצמך או מקצוען, הסתכל וראה אילו כלים אנו ממליצים על מנת לגרום לפרויקטים שלך להתנהל בצורה חלקה ככל האפשר.
על מנת לראות עוד פרטים נוספים בנושא של מה ארגז כלי עבודה צריך להכיל נא לגשת לאתר ishopy.co.il

למרות שזה אולי נראה פשוט, פטיש טוב הוא אחד הכלים החשובים ביותר בארסנל שלך. פטיש הוא כנראה אחד הפריטים הכי פרקטיים שיכולים להיות בארגז הכלים שלך.

זה יכול לשמש לא רק עבור דברים כמו פטיש מסמרים או שבירת דברים כמו קיר גבס

אלא גם עבור דברים פשוטים יותר כמו תליית מסגרות או שליפת מסמרים ישנים. אנו ממליצים לרכוש פטיש סטנדרטי עם טפרים עבור קלות שימוש ורב-גוניות. פטיש הנגר, אולי הכלי הנפוץ ביותר, משמש לנעילת מסמרים ולהשלמה של עבודות הריסה. יש צורך בפטיש בארגז הכלים שלך אם אתה רוצה לתלות משהו.

יש לי חברה שנועצת מסמרים בקיר עם העקב של המגף שלה. ודא שאתה משתמש בכלי הנכון כי מסמר יכול לשבור חתיכות קטנות של קישוט.

בדוק שוב את המחיר

סרט דביק הוא אחד הפריטים המגוונים והשימושיים ביותר בארגז הכלים שלך. בינתיים, עם יותר מ-2,000 שימושים מעשיים ל-WD-40, אתה יודע שסרט דביק הוא מוצר חובה לכל חובב MacGyver. Thesweethome ממליצה על ערכת Home Depots HDX Homeowners 76 חלקים ($30), הכוללת פטיש, סרט מדידה של 12 רגל, מברג 30 סיביות, מפתח משושה, פלס, צבת חרטום מחט, סכין שירות, מפתח ברגים מתכוונן, החלקה- צבת מפרקים, וקליפס קל.

 

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן