עיצוב מרפסת הבית – לבחור אריחים ועוד שאר אלמנטים שיהפכו את המרפסת לשלווה ונוחה

הקדמה: כיצד לבחור את אלמנטי המרפסת המושלמים

ישנם אלמנטים רבים שניתן להשתמש בהם ליצירת מרפסת; עם זאת, החשוב ביותר הוא האריח. אריחים מספקים משטח לישיבה ולעמידה, כמו גם אלמנט אסתטי לחלל.

סוג האריח שתבחר יהיה תלוי בטעם האישי ובתקציב שלך. אריחי עץ נראים לעתים קרובות במסגרות כפריות יותר ויש להם תחושה טבעית, בעוד אריחי קרמיקה מודרניים וחלקים יותר.

דבר נוסף שחשוב לזכור הוא צבע המרפסת שלכם. צבעים בהירים יגרמו לחלל שלכם להרגיש גדול יותר ממה שהוא בפועל, בעוד שצבעים כהים יכולים לגרום לו להרגיש צפוף וסגור.

אם אתה רוצה להוסיף קצת ירוק או פרחים לחלל שלך, יש הרבה אפשרויות בחוץ! עציצים יכולים להיות מונחים על כל משטח שטוח או לתלות ווים על הקירות או התקרה לגישה נוחה בהמשך.

מרפסות הן תוספת נהדרת לכל בית; הם מספקים מרחב חיצוני שיכול לשמש לכל דבר, מרגיע ועד לאירוח. עיצוב המרפסת הוא גורם חשוב שכן הוא יקבע עד כמה נעים לשימוש. ישנם אלמנטים רבים שניתן לשלב בעיצוב, הנה כמה מהפופולריים ביותר:

-אריחים: אריחים הם בחירה פופולרית למרפסות והם מגיעים בסגנונות וחומרים רבים ושונים. כלל אצבע טוב הוא לבחור אריחים בעלי מרקם המשלים את שאר העיצוב של הבית שלך.

-ריהוט: ניתן להניח רהיטים כמו ספות או כיסאות על מרפסות לאפשרויות ישיבה נוחות בחודשים חמים יותר ובחודשים קרים יותר, שמיכות או זרעים יכולים לספק חום ונוחות.

-תאורה: תאורה יכולה להפוך כל חדר למזמין יותר ולכן יש לקחת זאת בחשבון גם בעת תכנון חלל מרפסת. נרות או פנסים מספקים אווירה רומנטית בעוד שמנורות מחרוזות יוצרים אווירה

הקדמה: התבונן בעיצובי המרפסות השונים ובחר את המתאים לצרכיך

מרפסת היא מקום נחמד לבלות בו עם חברים וליהנות בחוץ. זה גם מקום נהדר להירגע ולקריאה. עיצוב המרפסת יכול לעשות את כל ההבדל עד כמה אתם נהנים ממנה.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כשמעצבים את המרפסת שלך הוא למה אתה רוצה להשתמש בה. אם אתם מתכננים לבלות שם הרבה, אז תרצו לבחור ריהוט שיהיה נוח לפרקי זמן ארוכים. אולי תרצו גם להשקיע בצמחים או ירוק אחר שיכול לעזור להפוך את החלל שלכם לנעים ומסביר פנים יותר.
למידע נוסף בנושא של אריחי דק למרפסת מומלץ לבדוק כאן: perfectair.co.il

ישנן דרכים רבות לעצב את המרפסת, וחשוב לבחור את האריחים ושאר האלמנטים שיהפכו את המרפסת שלכם לנוחה ושלווה.

יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה מתחיל לעצב את המרפסת שלך. בדיוק כמו כל חדר אחר בבית שלכם, ישנם אלמנטים שצריך לקחת בחשבון בעת עיצוב מרפסת. בין אם הוא קטן או גדול, ישנם כמה אלמנטים בסיסיים שצריכים להיות נוכחים בכל מרפסת.

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון הוא המעקה של המרפסת. המעקה צריך להיות חזק מספיק כדי שאנשים לא יפלו ממנו ועל הקרקע מתחת. המעקה גם צריך להיות מספיק גבוה כדי שאנשים לא יוכלו להושיט את ידיהם דרכו ולתפוס משהו על גבי המעקה.

הדבר הבא שאתה צריך לשקול הוא איזה סוג של ריהוט יכנס למרפסת שלך? אם אתה מתכנן להגיע להרבה אנשים, אולי תרצה כמה כיסאות שבהם הם יכולים לשבת בנוחות או

ארבע דרכים נהדרות להשתמש במרפסת הביתית שלך (הערות מרכזיות: השתמש במרפסת שלך למטרות אחסון, השתמש במרפסת שלך למטבח חיצוני או פינת אוכל)

מרפסות הן המקום המושלם להירגע וליהנות בחוץ, אבל הן יכולות להפוך במהירות לבלגן עמוס. מרפסות עם צמחים ופרחים הן דרך מצוינת להוסיף קצת צבע וחיים למרפסת שלך תוך הוספת קצת פרטיות.

אין דבר טוב יותר מאשר ליהנות מהשמש במרפסת שלך, אבל אתה לא רוצה להיות מוקף בבלגן או דברים שלא הולכים ביחד. כדי להימנע מבעיה זו, השתמש בארבע הדרכים הנהדרות הבאות לשימוש במרפסת הביתית שלך:

1) הוסף צמחים – שתילת פרחים במרפסת שלך תעניק לה חיים ותגרום לה להרגיש יותר כמו חלל חיצוני אמיתי. תוכלו לבחור מתוך מגוון צבעים וסוגי צמחים שונים שיראו יפה בכל חלל.

2) הוסף רהיטים – ריהוט הוא חלק חשוב בכל חלל מגורים, אז למה לא להוציא אותו החוצה? הוספת רהיטים כמו כיסאות, שולחנות או ספסלים תיצור אווירה מזמינה עבורכם ועבור האורחים שלכם.

3) צור פרטיות

3. הוסף פינת ישיבה בחוץ כדי ליהנות מארוחות בסגנון אל-פרסקו

עיצוב מרפסת ביתית הכולל פינת ישיבה יהפוך את החלל למהנה ומרגיע יותר. תוספת של פינת ישיבה היא דרך מצוינת ליהנות מארוחות בס.

את החומרים המשמשים בעיצוב פינת הישיבה יש לבחור בקפידה. לדוגמה, כדי ליצור אווירה נוחה ושלווה, עדיף להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן או מתכת.

מרפסת היא מקום נהדר ליהנות בחוץ. זה מקום שבו אתה יכול לבלות זמן עם חברים ובני משפחה, או פשוט להירגע בעצמך. כאשר מעצבים את המרפסת שלכם, קחו בחשבון שהיא צריכה להיות נגישה ונוחה.

למי שמחפש חלל פרטי יותר, ניתן ליצור חדר חיצוני על ידי הוספת קירות ודלתות לחלל. אתה יכול גם להוסיף פינת ישיבה בחוץ כדי ליהנות מארוחות בס או לשתות כוס קפה עם החברים והמשפחה.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן