עסקים למכירה ללא תיווך

מכיוון שרכישה או מכירה של עסק יכולות להיות אחת ההחלטות החשובות ביותר שקיבלת אי פעם, Inc.com ערכה רשימה של מתווכים עסקיים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה עבור העסק שלך, בין אם אתה עובד עם עורך דין של קונה עסק ובין אם לֹא. המתווכים יעריכו את העסק שלך, יקדמו את מכירתו, יסייעו במציאת קונים פוטנציאליים ויפקחו על תהליך המכירה. בעבודה כמתווך ארגוני, אתה מציג את הקונים שלך לחברות הטובות ביותר למכירה ואז מנחה אותם בתהליך הקנייה, וכן מפנה אותם למתווך.

סוכני נדל"ן הם כמו סוכני נדל"ן

אך במקרה זה הם מקלים על מכירת עסק במקום בית. סוכנות כפולה מתרחשת כאשר למתווך אחד בתיווך יש חברה רשומה ולמתווך אחר בתוך התיווך יש קונים המעוניינים לקנות מהחברה הרשומה ועשויים להתייחס לאותו מתווך כסוכן פנימי.

יחסי סוכנות בעסקת נכס עסקי כוללים אדם שהוא גם קונה וגם מוכר

מדובר ביחסים בין בעל החברה לאנשים שהם גם קונים וגם מוכרים. יחסים בין סוכנות או חברה – יחסי בעלות כוללים יחסים בין הבעלים לבין אנשים שהם קונים או מוכרים, כגון סוכן או סוכן פנימי.
כדי לקרוא עוד בנושא של עסקים למכירה ניתן לבדוק כאן: yni.co.il

תוכל ללמוד עוד על כניסה לשוק למכירה על ידי שאלת השאלות הבאות: תוכל למצוא מידע נוסף על כניסה לחנות למכירה בשוק שלנו על ידי שאלת השאלות הבאות.

באמצעות אתר זה תוכלו לגלוש ברשת חברות רחבה

כדי למכור ולהתקשר עם יועצים השואפים להיות תומכים אמיתיים עבור לקוחותיהם. באמצעות שירותי התיווך העסקי של BizBuySell, ניתן לרשום את החברה שלך באתרים שונים כדי להבטיח נוכחות באינטרנט. בנוסף לרישומי העסקים, יש לנו כלים למצוא מתווכים מקומיים באזורך, כמו גם גישה לרשימת משרדי התיווך המקומיים. תוכל גם להשתמש בשיווק העסקי שלנו לצורך מכירות באמצעות שירותי BusinessBrokerages שלנו.

אינך צריך לשלם עמלה עבור הרישום המקוון של החברה שלך

ואתה יכול לעשות זאת תוך פחות מחמש דקות. זה יעזור למתווך שלך לכסות חלק מההוצאות הראשוניות של שיווק עסק. לטענת המתווכים שלנו, זה משמש גם לזיהוי מוכרים מכובדים (בניגוד לאלה שרק רוצים לבדוק את המים, שמתווכים רבים רואים בזבוז זמן).

אם אין לך מתווך עסקי

אתה יכול גם לבקר באתר האיגוד הבינלאומי למתווכים עסקיים וללמוד כאן יותר על עבודה עם מתווכים עסקיים. אחת הדרכים בהן אנשים מצליחים להבין כיצד למצוא עסקים למכור היא על ידי שמירה על עיתונים מקומיים ופרסומים בתעשייה המציעים עסקים קטנים למכירה. בהחלט יהיו מודעות עבורכם באזורכם, אך תוכלו גם לחפש באינטרנט את Craigslist.com.

כיועצים למכירת חברות, אנו מציעים ליזמים תמיכה ותמיכה ועוזרים להם למכור את עסקיהם בהצלחה. למידע נוסף על אופן מכירת העסק שלך כיועץ ניהול, אנא עזרו לנו על ידי יצירת קשר כאן.

אם ברצונך למשוך מספר קונים מבלי להקטין את ביצועי העסק שלך על ידי המתנה למכירה

אתה זקוק למתווך עסקי. יהיה לך טוב יותר ללכת לבד מאשר ללכת לבד ולמכור את העסק, אך תרצה לוודא שהמתווך שלך יוכל לחבר אותך בהצלחה עם עסקים קטנים העומדים למכירה, ולא רק להוביל אותך למרדף פרוע. בתמיכת מתווך ארגוני אנו מקבלים תחושה מדויקת של שווי השוק של החברה שלך. והכי חשוב, מתווכים יכולים לחנך קונים פוטנציאליים לגבי העסקים שלהם ולהשתמש ברשת אנשי הקשר שלהם כדי למצוא אותם.

בתור מוכר

מתווכים יכולים לעזור לך לייעל את תהליך תמחור העסק שלך ושיווקו לקונים. ניתן גם לשווק את החברה באופן שהופך אותה למועמדת השתלטות טובה עבור קונים המחפשים חברות דומות אחרות למכור. לכל אחד מהם יש מתווך שעובד קשה לשווק את העסק שלו בפניכם, והם יכולים לשווק אותו במגוון דרכים כדי שהוא יבלוט מהשוק.

כדי להימנע מטעויות, קבל דירוג אובייקטיבי של צד שלישי ובקר באתר מכירות מקוון כדי לראות חברות דומות למכירה בשלב מוקדם של התהליך. מכירת העסק שלך ללא סוכן יכולה להיעשות, אך ישנם מקרים בהם אתה יכול למכור ללא עזרה של מתווכים. מתווכים מועילים ומועילים, גם אם הם לא תמיד נחוצים. ישנן חברות רבות שיכולות להיפרד אם הן מנוהלות על ידי מתווכים, ויכולות להיות תקופות בחיי החברה שבהן לא ניתן למכור אותן ללא עזרת מתווכים.

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן