ציפוי שיניים לומינירס

רופאי שיניים תמיד מחפשים דרכים לשפר את החוויה הכללית של חולים שנכנסים לתרופות שיניים. אחת הדרכים היעילות ביותר לשנות את המראה והתחושה של משרד שיניים או טיפולי שיניים היא להשתמש בסוגים חדשניים של גופי תאורה ייחודיים ", אומר ד"ר ג'ון ד'אמיקו, פרופסור לרפואת שיניים באוניברסיטת אילינוי באורבנה. -מערכה. מערכות תאורה קונבנציונאליות כאלה סותמות את החלל שבין כיסא רופא השיניים לאולם הניתוחים ודורשות מיקום תכוף על ידי רופא השיניים עקב חשיפת האור בחדר והצורך למקם ציוד שיניים בתדירות גבוהה.

כתוצאה מכך

רופאי שיניים ורופאים צריכים לעתים קרובות למקם מחדש מנורות בכדי להחליף, לשפר ולמקסם את התאורה במהלך כל הליך. יש לכוון את מקור האור [103] כך שרופא השיניים יוכל להגיע אל מכשיר ואז לחזור במהירות לעמדתו הקודמת כדי להימנע מכל צללים או תנודות אור שהוא היה מבחין בהם.

מגבלת זמן זו הוסרה ועכשיו רופא השיניים יכול להיות בטוח שהחומר ממוקם כהלכה. זהו יתרון חדש לרופאי שיניים, שולח רופאים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות עם אתגרים חדשים בעתיד.
לעוד פרטים על ציפוי שיניים לומינירס יש לגשת לאתר beyondsmile.co.il
למידע נוסף על ציפויי שיניים לומינירס וציפוי שיניים לומינירס יש לבקר באתר beyondsmile.co.il

במקרה של מאורות

רופא שיניים יכול ללבוש צורת שן בתיאום מראש ולשלוח אותה למעבדה שמייצרת את השן. לאחר שהוא מוכן, הוא ממוקם במעבדה שם רופא השיניים ידביק את השיניים בתמיסת דבק מיוחדת. הוא ישים את הדבק על כל שן, ואז יאיר אור כחול לפה כדי להקשיח אותו במהירות, ואז ישים את הפורניר. ברגע שהוא חוזר למעבדה, הוא יכול להדביק ולאטום את השן בתמיסת דבק מיוחדת.

כדי למקם את האור מחדש, רופאי שיניים, היגייניסטים ואנשי מקצוע אחרים חייבים להפסיק לעבוד על המטופל, לעבוד זמן רב יותר עם החומר המרוכב, להניח את הכלים שהם מחזיקים בידיהם ולהגיע לכל הכלים בהם הם משתמשים כדי לכוונן את האור. הסרת או סינון אורכי הגל מאור האור מאפשרים לרופאי השיניים ואנשי המקצוע לעבוד איתו זמן רב יותר לפני שהוא מתקשה. כאשר רופא השיניים זז הצידה, על בקר [118] להמתין לפרק זמן מוגדר מראש וניתן להגדרה לפני כוונון עוצמת מקור האור [103] בכדי להבטיח שהוא לא יחזור לאותו מיקום.

אם ברצונך לברר אם אתה מועמד טוב לצינור פלואורסצנטי

קבע תור וחפש רופא שיניים מאיר. כדי להבטיח שהפורניר ממוקם בצורה נכונה, ניתן לקבוע פגישה ליישום שלך. אם תוכיח שאתה מועמד מוסמך, תוכל למצוא את רופא השיניים ולקבוע איתו פגישה. אתה יכול גם למצוא אותם באתר האינטרנט שלהם כדי לברר מידע נוסף על תהליך קביעת המועמד הטוב ביותר עבור lumineder.

בביקורך השני עם פורניר מסורתי, רופא השיניים שלך יחתוך או יצמצם את השיניים באזור שלך ויתקן או יתקן את השיניים.

היופי בטכניקה זו

הוא שאינך צריך לקדוח שן כדי לאפשר טיפול ברוב המקרים. קיים סיכון של נזק אם אתה מסיר ציפויים מסוג כלשהו מהשיניים, אך הסרת המאורות בטוחה ויעילה. הפורניר עשוי לא לכסות לחלוטין שיניים שנפרצו מחללים או ממוקמות בצורה גרועה.

זאת מכיוון שהקרמיקה הדקה המיוחדת המשמשת ב- Lumineers דקה יותר מהחרסינה המשמשת לציפוי רגיל

והם נוטים להחזיר אור בצורה חזקה יותר משיניים טבעיות. ניתן להתפשר על אמייל טבעי ולכן אנשים אומרים שאם אתה מקבל פורניר מסורתי, אין דרך חזרה. אם תשיג את ההבל, תוכל לברוח עם זה כמה שבועות או אפילו חודשים בכל פעם, אך לא לזמן רב.

המאורות הם דקים במיוחד

לכן יש להסיר את חומר השן הטבעי כדי ליצור מעטפת חרסינה דקה הניתנת למריחה. מכיוון שמשטח הפורניר הוא אפילו עם פני השיניים הסמוכות, על ד"ר אטצ'ה להסיר את כל "חומר השן הטבעי" כדי לפנות מקום ללומינר, שהוא דק יותר מכנף קונבנציונאלי. מכיוון שנקבוביות הציפוי עבות יותר, הוא גם צריך להסיר חלק מהשן – חומר כדי להביא אותה לשן. ליישום זה, השיניים של המאורות הדקים יותר הוטחנו עד עובי של כ -3.5 מ"מ או רוחב שיער אנושי בערך.

בזמן שאתה ממתין לייצור הפורניר

תצטרך ללבוש שרוול מרוכב בצבע שן כדי להגן על השן. בניגוד להבלים מסורתיים, הוא לא זקוק ללבוש זמני ללבוש בזמן שהוא מחכה למאורות המותאמים אישית. לאחר הוצאת חומר השן, השן חוזרת לקליפת החרסינה, מה שאומר שהיא חייבת תמיד להיות מכסה על שיניה, או ציפוי או ציפוי מרוכב.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן