שיטות פרסום באינסטגרם

שיווק באינסטגרם אינו אסטרטגיה להקל ראש, אך ישנן דרכים יצירתיות רבות עבור כל אחד להרוויח כסף באינסטגרם, בין אם זה באמצעות פוסטים ממומנים, קמפיינים ברשתות חברתיות או אפילו שיווק ישיר. צור קמפיין שמושך משתמשים בכל רמות משפך המכירות, לא רק בימים הראשונים.

במדריך השלם

צעד אחר צעד, תלמד כיצד להשתמש בשיטות פרסום בצורה יעילה ולצבור עוקבים חדשים באינסטגרם. למרות שזו אינה כשלעצמה אסטרטגיה שיווקית, מומלץ לפקוח עין על מה שאינסטגרם מאפשרת לחברות לפרסם. למד על התוכן שמגביר את שיעורי המעורבות שלך באינסטגרם מאסטרטגיות שיווק באינסטגרם והשתמש בו כדי לחדד אותו עוד יותר. תוכלו ללמוד שלב אחר שלב ולהשלים הוראות כיצד להשתמש בכל שיטת פרסום בצורה יעילה, כמו גם טיפים וטריקים ליצירת קשר עם העוקבים שלכם.

מבצעים באינסטגרם הם פוסטים רגילים שאינם לקידום מכירות שתרצו להמיר לפוסטים ממומנים עם טווח הגעה מוגבר

הקפד לעצב תוכנית שתפיק את המיטב ממאמצי השיווק שלך באינסטגרם ותסתכל על קהל היעד שלך. לפני שתעתיקו ותהיו יצירתיים ותבנו קהל מתאים, עליכם להגדיר את יעדי הפרסום של אינסטגרם.

סוג זה של מודעת אינסטגרם מאפשר למשתמשים להחליק בין 3 ל -4 תמונות המפורסמות באותה מודעה ולהעסיק אותם באותו פוסט לאורך זמן. אתה יכול לפקח על מודעות Instagram שלך באפליקציה שלך או במנהל המודעות של פייסבוק.

אם כבר ניהלת קמפיין מצליח של פייסבוק וברצונך לייצר יותר תנועה מהקהל שלך

תוכל להעביר את מסע הפרסום שלך לאינסטגרם על ידי העתקתו ממנהל המודעות של פייסבוק ומעבר לאינסטגרם – מיקום בלבד. השיטה המספקת את אפשרויות ההתאמה האישית ביותר היא ליצור את מודעות האינסטגרם שלך באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק. בעוד שחברות יכולות להשתמש בו לפרסום באינסטגרם, האפשרויות מה ניתן לעשות באינסטגרם מוגבלות יותר מאשר בפייסבוק. לכל מודעת אינסטגרם שתקנו יהיה גם קישור לאתר שלכם, ואם יש לכם יותר מ -10,000 עוקבים, הוסיפו קישורים, החלקו או קראו לפעולות בסיפורי אינסטגרם.

ליצירת מודעת אינסטגרם, עקוב פחות או יותר מאותם השלבים שעליך לבצע בעת יצירת מודעת פייסבוק. לאחר יצירת מודעות האינסטגרם שלך, בצע כמה צעדים במנהל המודעות של פייסבוק, בדומה למודעות בפייסבוק.

אם ברצונך להשפיע יותר על המודעה שלך, עקוב אחר גישה זו בעת פרסום באינסטגרם. מודעות אינסטגרם יכולות להיות מועילות ויעילות כשאתם מפרסמים בפייסבוק, בטוויטר וברשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם.

העצה שלי

היא לבדוק את מודעות האינסטגרם שלך ולראות אם אתה משיג את התוצאות הטובות ביותר שמגיעות לקהל היעד שלך, בהשוואה למודעות דומות בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות. כשאתה יוצר קמפיין מודעות באינסטגרם עם MailChimp, יש לך שתי דרכים שונות ליצור מודעות Instagram שלך. ישנן שתי דרכים להציג מודעות בפייסבוק: ליצור קרוסלה או מודעת תמונה בודדת, ממש כמו פייסבוק.

פרסום באינסטגרם מציע ארבעה סוגים שונים של פורמטים של פרסום מבוסס תמונות

פריים בודד, קרוסלה, סיפור, וידאו וסיפורי אינסטגרם. כל ארבעת פורמטי המודעות הללו כוללים עדכוני Instagram ייעודיים, שניים מהם מודעות של Instagram Stories ואחד לסרטונים.

לכל פרסום באינסטגרם, חברות יכולות להשתמש בחשבון מנהל המודעות שלהם בפייסבוק כדי להגדיר מודעות עליו. אוסף המודעות של אינסטגרם מספק תכונת מסחר אלקטרוני המאפשרת למשתמשי אינסטגרם לרכוש מוצרים ישירות מהמוצרים שלכם.

כדי להשתמש במודעות יצירת לידים באינסטגרם, עליך ליצור עמוד פייסבוק או פרופיל חברה באינסטגרם. כדי להתחיל בשיווק באינסטגרם, אנו זקוקים לחשבון עם מנהל מודעות Facebook, קידום מכירות באינסטגרם ויצירת לידים באינסטגרם. אם אתה רוצה להשתמש במודעות שלך באינסטגרם לקידומי מכירות באינסטגרם, אתה צריך גם פרופיל עסקי באינסטגרם, ממש כמו פייסבוק.
למידע מורחב בנושא של שיטות פרסום באינסטגרם באפשרותך לבקר ב- kratza.co.il

לפני שאתה חושב על תוכנית השיווק שלך באינסטגרם

ודא שיש לך חשבון עסקי באינסטגרם. השלב הראשון ביצירת מודעות אינסטגרם הוא קישור חשבון Instagram לדף הפייסבוק שלך. הערה: זה ספציפי למנהל המודעות לאינסטגרם, אך ניתן גם לנהל מודעות אינסטגרם דרך ממשק המשתמש של מודעות פייסבוק, בדיוק כפי שהיית עושה עם מודעות פייסבוק. בעיקרון, מדובר בתכונת מודעות בתשלום המציעה אותה פונקציונליות כמו מערכת ניהול המודעות של פייסבוק, אך יש לה ממשק אחר.

מודעות באינסטגרם משמשות יותר משני מיליון מפרסמים

ועלותן תלויה במספר גורמים, כולל קהל היעד של המכשירים הניידים והעלאת מודעות באירועי טלוויזיה גדולים. בעוד שפרסום באינסטגרם מציע הזדמנויות לקדם את המוצר או השירות שלך, להגביר את המודעות למותג ולהתחבר ללקוחות, חשוב כי הפרסום שלך באינסטגרם לא יאושר ויהיה מוצג על בסיס מוגבל. פירוש הדבר שקשה לפרוץ את הרעש, אך קמפיין מודעות באינסטגרם הוא דרך נהדרת להשיג את היעדים העסקיים שלך. כדי להפיק את המיטב מהפוטנציאל של אינסטגרם, גלה מה ברצונך לחקות בפרסום והתמקד באופטימיזציה של התמונות והסרטונים שלך.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן