תפריט דיאטה לנשים

דיאטת Mayo Clinic מתמקדת בשינוי שגרת היומיום שלך והוספה או שבירה של הרגלים שיעשו שינוי במשקל כמו אכילת יותר פירות וירקות, לא אכילה בזמן צפייה בטלוויזיה והנעת גופך לפחות 30 דקות בכל יום. שומרי משקל ושומרי משקל יעזרו לכם לבצע בחירות מזון בריאות יותר כדי לסייע לנשות גיבור למצוא ירידה במשקל לטווח הארוך.

יש הרבה תוכניות דיאטה ותוכניות ארוחה

כולל רבות במיוחד לנשים שרוצות לרדת במשקל. תוכניות הרזיה מסחריות רבות מקצות לנשים תוכנית דיאטה של 1200 קלוריות ביום. שימוש בתזונה של 1,200 קלוריות היא אחת הדרכים שבהן נשים בשנות ה -50 לחייהן יכולות לתכנן תפריט יומי לירידה במשקל.

אם תחליט לשרוף 300 קלוריות נוספות באמצעות פעילות גופנית ביום

תוכל לאכול 1,500 קלוריות ועדיין לרדת במשקל. חלוקת הקלוריות לכל יום היא 300 לארוחת בוקר, 400 לארוחת צהריים ו -400 לארוחת ערב, בדומה להמלצת הבריאות הציבורית אנגליה 400-600 למשקל תקין. Govindji מדגיש כי ארוחות אלו מספקות חומרים מזינים חיוניים מסוימים הדרושים לך כדי להישאר בריאים, אותם תוכל לשלב בתזונה לאחר שתסיים את תוכנית הארוחות.

מי שעוקב אחר תוכנית זו במשך ארבעה שבועות סמוך ובטוח כי תחוו ירידה ניכרת במשקל ותרגיש בריא הודות לבחירה של ארוחות עתירות סיבים ומזונות עשירים בחומרים מזינים

תכנית הארוחה הזו, עם 1,200 קלוריות ביום, תעזור לרוב הנשים לרדת במשקל, אומרת ג'וליה זומפאנו, RD, LD. אם הרופא שלך רושם תזונה דלת קלוריות, אינך צריך לשקול ולרדת הרבה-אתה יכול לרדת במשקל על ידי הפחתת צריכת הקלוריות היומית שלך ב- 500-1,000, וכתוצאה מכך לאבד 1-2 קילוגרמים בשבוע.

רוב האנשים יכולים לרדת במשקל בעזרת תוכנית דיאטה להפחתת קלוריות

לפחות בטווח הקצר. תכנון הארוחות שלכם הוא זמן טוב לתכנן את האימון כך שתוכלו להיות בטוחים שתעשו מספיק פעילות גופנית כדי לרדת במשקל. חלק מהדיאטות ממליצות להתאמן לפחות 30 דקות ביום, ועוד פעילות גופנית יכולה לקדם את היתרונות הבריאותיים של ירידה במשקל.
למידע נוסף על תפריט דיאטה לנשים כדאי להעיף מבט ב- mkdiet.co.il

זכור שזו הפעם הראשונה שאתה יושב לתכנן ארוחות

והרזיה היא תהליך שיכול לקחת זמן. תוכנית ארוחה בת שבוע היא דרך מצוינת להשיג יעד הרזיה עם ארוחות מסוימות ורעיונות לנשנוש, כך שתראה את הטיפות הראשונות ותהיה מוטיבציה לשמור על המומנטום לאורך שנים. גלה כמה קלוריות אתה צריך להיכנס לאפליקציית Fitbit בעזרת תכונת יומן המזון כדי להמשיך לעבוד לקראת מטרה ארוכת טווח של ירידה במשקל.

בבחירת תוכנית דיאטה דלת קלוריות טובה

חשוב לדעת בדיוק כמה קלוריות לצרוך בכל יום. אם יש לך תוכנית לירידה במשקל, אנו קובעים את רמת הקלוריות ל -1,500 קלוריות ביום, שהיא הרמה שבה מרבית האנשים יורדים במשקל, אך יכולה לכלול שינויים של 1,200 עד 2,000 קלוריות ביום בהתאם לדרישות הקלוריות. אתה יכול גם לעשות תוכנית דיאטה של 1200 קלוריות ביום עם ספירת קלוריות גבוהה יותר על ידי שימוש בתוכנית להורדה זו וטיפים פשוטים אלה להשגה ולשמירה על משקל היעד שלך.

להלן דוגמה לתוכנית ארוחה אידיאלית להרזיה לנשים וימים אידיאליים לאכילה לירידה מרבית במשקל

ביססתי את ימי האכילה על תכנית הארוחה לירידה במשקל, המספקת תזונה של 1400 קלוריות, אך אראה לך בסרטון כיצד לעבור לתזונה של 1200-1600 קלוריות. אם אתם מחפשים בסרטון זה סוג של השראה לארוחה או מוצאים מתכון שאתם רוצים לנסות, תוכלו להשתמש במדריך לתכנון ארוחות בדוגמה זו כדי לאכול מדי יום ועדיין לרדת במשקל.

תכנון ארוחות בשווי יום עם מזונות חכמים עשוי להיראות מכריע

חלק מהארוחות דורשות יותר זמן ומאמץ מאחרים, וזה שיקול חשוב לנשים שלא רוצות למדוד את גודל המנות או לעקוב אחר צריכת המזון שלהן. עם תוכנית זו של 30 יום, אנו רוצים לפשט את הארוחות וליהנות מתוצרת עונתית טובה, במיוחד בקיץ.

אכילת יותר פירות וירקות

מרכיב מרכזי בתזונה צמחית, נקשרה לירידה במשקל והפחתת שומן בבטן (4, 5). עיקרון זה כולל אכילת מזונות חוסכי אנרגיה המסייעים לך לרדת במשקל ולהרגיש שבעים עם פחות קלוריות. מחקרים מראים גם שתזונה דלת פחמימות מגדילה את מספר הקלוריות שהגוף שורף מדי יום, מה שיכול לתרום לירידה במשקל (10, 11).

NOOM מעודדת את חבריה לאכול מזונות דלי קלוריות המוצגים כתומכים בירידה במשקל וירידה בשומן (26

27, 28). כדי לעזור לך להתחיל ב The Biggest Loser, התזונאית שריל פורברג, RD, גיבשה תוכנית לירידה במשקל של שבעה ימים שעזרה למתחרים לרדת. צום המיצים אינו כולל את כל קבוצות המזון הגדולות, אך תזונאית עטורת הפרסים אזמינה גובינדג'י פיתחה תזונה מאוזנת של ארבעה שבועות כדי לעזור לך לרדת במשקל בצורה בריאה.

בשלב הבא של הדיאטה שלך

תלמד עוד על אפשרויות מזון, גודל מנה, תכנון תפריט, פעילות גופנית ופעילות גופנית וכיצד להיצמד להרגלים בריאים. גלסמן פיתחה תוכנית ארוחה פשוטה של שבעה ימים (הידועה גם כתוכנית הדיאטה הטובה ביותר לירידה במשקל) שעוזרת לך להתמלא ולנקות את הסוללה שלך כדי להתחיל את הירידה כראוי. שמור על 1,300-1,400 קלוריות ביום (כולל חטיפים, ממרחים ומשקאות) עם דיאטת Govindji, הכוללת המלצות תזונה מדי שבוע.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן