איך להיות ברוקר

סוכן נדל"ן אחראי להדריך לקוחות באמצעות עסקאות הקשורות במקרקעין מול מוכרים וברוקרים, לרישום וקידום נכסיהם ולניהול בתים פתוחים ללקוחות. ברוקרים ממשיכים בהכשרה, מקבלים את רישיון הנדל"ן ומחליטים אם למנות סוכן משלהם. מתווך פועל כמתווך, אך מתווכים אינם עובדים עם מתווכים שעברו את בחינת הברוקר או השיגו רישיונות נוספים.

כדי להעפיל לבחינת רישיון המתווך, עליך לעמוד בדרישות הבאות. כדי לקבל רישיון מתווך, עליך להיות ברשותך רישיון מתווך תקף ועבדת תחת רישיון זה מספר שנים. במדינות רבות, לברוקרים יש ניסיון של שנתיים לפחות כנציג מכירות, אך מדינות מסוימות דורשות ניסיון מקצועי של שנה בלבד.

בנוסף לדרישות הניסיון

מתווכים פוטנציאליים חייבים לעבור הכשרה שאושרה על ידי המדינה שלהם. ישנם שמונה קורסי תיווך ברמה של המכללה שיש להשלים במכללה מוסמכת או בית ספר פרטי לנדל"ן שאושר על ידי מחלקת הנדל"ן בקליפורניה (DRE) כנדרש לקורסי נדל"ן של ספקים בקליפורניה. כל קורס הכשרת מתווכים אורך מספר שבועות ומכסה נושאים מתחומי דיני נדל"ן, פיננסים, דיני סוכנויות, חוזים וניהול נדל"ן.

בנוסף לדרישות הבסיסיות האלה

על המועמדים להיות בעלי ניסיון בתחום הנדל"ן לפני שהם יכולים להפוך לסוכן. תואר ראשון ומעלה ממכללה או אוניברסיטה מוסמכים עומד בדרישות ההכשרה הקשורות לרישיון מתווך. אם אתה חלק מלשכת מדינת קליפורניה וסיימת את כל שמונה קורסי הברוקר ברמת המכללה, תוכל להגיש בקשה לבחינת הברוקר.

כדי להיות זכאי לתמורה, עליך להיות בעל ארבע שנות ניסיון פעיל כסוכן נדל"ן או כסוכן מוסמך במהלך התקופה של 60 חודשים לפני הגשת הבקשה. כדי לקבל הסמכה לסוכן נדל"ן, על המועמדים להיות בעלי ניסיון של שנתיים לפחות (כספק נדל"ן מורשה) ולפחות שלוש שנות ניסיון כללי בנדל"ן או שילוב ביניהם, להשיג את הציון המינימלי הנדרש לניסיון מכל סוג שהוא של רכישה ומכירה של נכס משלך או ניהול מקרקעין שבבעלות המעסיק שלך, השלם קורס מוכר כשיר של 75 שעות לפחות ו -45 שעות נוספות של קורסי סוכני נדל"ן שאושרו על ידי מזכיר המדינה והיבחן בבחינת הסמכה בניהולו של משרד החוץ. מועמדים שעוברים את בחינת רישיון המתווך חייבים להגיש בקשה לרישיון להיות מתווך או מוכר תיווך לא יאוחר משנה לאחר השלמת רישיון הברוקר שלהם בהצלחה.

בנוסף לדרישות הנ"ל

אדם המעוניין ברישיון מתווך בטקסס חייב לעבור את קורס עיצוב TREC ואת הבחינה הסופית. לאחר שסיים את קורס רישיון מוקדם בן 75 שעות ועבר את בחינת הרישיון, יכול המבקש להגיש בקשה לרישיון מסוכן נדלן נותן חסות. עורך דין מורשה חייב לעמוד בכל הדרישות הסטנדרטיות, כולל הכשרה, בחינה וניסיון לפני הוצאת רישיון מתווך או רישיון מתווך.

עורך דין המעוניין להפוך לברוקר מורשה צריך לבדוק את דרישות ההכשרה והניסיון להפוך לסוכן נדל"ן

החוק נותן חריג לדרישה שסוכני נדל"ן מורשים יפעלו בעסקי נדל"ן במשרה מלאה וחייבים להיות ברישיון למשך 15 שנים רצופות לפחות ולשמור על רישיון רציף מכל הסיבות, כגון חידוש מאוחר או הגשת דרישה. על המתווכים לייעד מתווך כישות עסקית בחסות אחד או יותר מסוכנים, נציג או מפקח או בעל רישיון אחר ולהשלים קורס מוניטין של מתווך של שש שעות במסגרת דרישת CE ל -18 שעות.

סוכנים במשרה מלאה חייבים להציג טופס הוכחת תעסוקה

עליו להיות חתום על ידי הסוכן שלהם. יש להתייחס לברוקרים של משא כסוכנים במהלך תהליך הרישוי והרישום. בעלי הרישיון נדרשים להודיע בכתב לגורמים אחרים כי הם סוכני נדל"ן או מתווכים מורשים וחתמו על חוזה, לרבות הסכם שכירות.
למידע מורחב על מסחר בשוק ההון ואיך להיות ברוקר נא לגשת לאתר beginnertrader.co.il

לאחר שהכרת את התעשייה ויצרת את התוכנית העסקית שלך

אתה מוכן לקבל רישיון לברוקר הובלות מהמינהל הבטיחותי של נושאי רכב (FMCSA) להקמת חברת תיווך המשא שלך. כדי להיות מתווך, עליך להיות בן 72 לפחות כדי לעבור את הבחינה הכללית של נציגויות ניירות ערך (מה שנקרא בחינת סדרה 7). אם ברצונך לפעול כסוחר או כמתווך בעצמך, עליך לקבל רישיון מהרשות הרגולטורית לענף הפיננסי (FINRA) לביצוע פקודות.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של ביגשוט עליך לגלוש לאתר globes.co.il

לכולכם יש שנתיים מהמועד בו נשלחה בקשתכם לעבור את בחינת המתווך

אם אתה משלב את בחינת המתווך עם בקשת הרישיון, לכולכם יש אפשרות לבצע DRE או לתזמן בחינה, או שתוכלו לתכנן זאת בעצמכם. חוק 53.120 (ב) מחייב מתווך או סוכן לשים קישור לטופס IAB שנקרא ועדת הנדל"ן של טקסס בדף הבית שלהם עם מידע על שירותי תיווך.

מתווכים פוטנציאליים צריכים ללמוד את החוק כפי שהוא חל על ניהול מתווך בתחומי הנדל"ן

השקעות, בנייה ופיתוח, ניהול נדל"ן ודיני עסקים. ברוקרים הם סוחרים בניירות ערך, וגם המתווכים וגם הסוכנים פועלים בשמם עבור חברות תיווך בניירות ערך. תהליך של מתווכי מכירות פנה ללקוחותיהם ולמתווכים אחרים או לסוכני מכירות כשהגיע הזמן להשלים עסקה, והם מנהלים משא ומתן בשם לקוחותיהם כדי לוודא כי צרכיהם מתקיימים.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן