איך מכינים צמידים

הקדמה: מדוע כדאי לתת לילדים שלך להתעסק עם צמידים

צמידים הם דרך מצוינת להעסיק את הילדים. ניתן להכין אותם מכל סוג של חומר, מחוט ועד חרוזים. קל למצוא את החומרים ולא לוקח הרבה זמן להכין אותם. בנוסף, הם מגיעים בכל כך הרבה צורות וצבעים שונים שילדים לעולם לא ישתעממו איתם!

הדבר הטוב ביותר בצמידים הוא שהם משהו שאתה יכול לעשות יחד עם הילד שלך. זו הזדמנות מצוינת עבור שניכם להתחבר לפרויקט ולחלוק זמן איכות ביחד!

התעסקות היא חלק חשוב בהתפתחות הילד וזה משהו שצריך לעודד. זה עוזר להם לפתח את כישורי פתרון הבעיות שלהם ומלמד אותם כיצד להשתמש בכלים.

מאמר זה ילמד אתכם כיצד להכין צמידים מחומרים שתוכלו למצוא בביתכם. התהליך פשוט מאוד, כך שגם ילדים יכולים לעשות אותו בהשגחת מבוגר.

הקדמה: מהו צמיד?

צמיד הוא תכשיט שעונדים על פרק כף היד. הוא מורכב מרצועה, בדרך כלל מתכת או פלסטיק, ולפעמים עם אבני חן או עיטור אחר.

צמיד בדרך כלל שומר על זמן ומשמש כאביזר אופנה. זה יכול להיות עשוי מסוגים רבים ושונים של חומרים, כולל עור, מתכת, פלסטיק או חוט.

צמידים ניתנים לרוב כמתנות לחברים ובני משפחה כדי לסמן מערכת יחסים מיוחדת ביניהם.

ישנם סוגים רבים ושונים של צמידים לאנשים לענוד:

– צמידי ידידות: צמידים אלו עשויים בדרך כלל מחוט וניתנים על ידי חבר אחד לאחר כאקט של ידידות. – צמידים בסגנון סרט זרוע: צמידים אלה מגיעים בצבעים וסגנונות שונים המקלים על אנשים

מה זה צמיד?

צמיד עשה זאת בעצמך, צמיד על בסיס חוט, איך מכינים צמידים, מה זה צמידים.

ניתן לייצר צמידים מכל חומר שיש לו איכות גמישה. החומרים הנפוצים ביותר בשימוש הם חוט וחוט. אורך הצמיד יכול להשתנות מאוד בהתאם לחומר המשמש.

טיפים כיצד לשמור על עיצובי הצמידים של הילדים שלך פשוטים וקסומים

זו משימה פשוטה להכין צמיד לילדים שלך. כל מה שאתה צריך זה קצת חוט, מחט וכמה חרוזים. אתה יכול גם להשתמש בסרט, תחרה או בד במקום חוט.

אתה יכול להתחיל בקשירת החוט סביב פרק כף היד של ילדך ולאחר מכן לעטוף אותו סביב זרועו של הילד עד הגעה לאורך הרצוי. לאחר מכן השחילו על חרוז וקשרו אותו בקשר אחד. חזור על שלב זה עד שיצרת את מספר החרוזים הרצוי על הצמיד של ילדך.

כשאתה בוחר איזה סוג חרוז להשתמש עבור צמידי ילדים, זכור שיש סיכוי גבוה יותר שהם יישברו מאשר צמידים למבוגרים, אז בחר בחרוזים קטנים ויציבים כמו חרוזי פלסטיק או זכוכית, בניגוד למתכת או אבן שעלולים להיות כבדים מדי עבור

ילדים אוהבים להכין תכשיטים משלהם וזו תמיד פעילות מהנה עבורם. הם יכולים לעשות צמידים, שרשראות ואפילו עגילים. החלק הטוב ביותר בפעילות זו הוא שהם יכולים ליצור תכשיטים מדברים שאולי יש לכם בבית או שאינם יקרים לקנות בחנות.

הנה כמה טיפים לעיצוב צמידי עשה זאת בעצמך פשוטים וקסומים:

* תשאיר את זה פשוט. אתה לא צריך להשתמש בהרבה חומרים או צבעים כדי ליצור עיצוב צמיד נהדר. אם אתה רוצה להוסיף צבעים נוספים, נסה להשתמש בצבע אחד לכל חרוז (במקום מבחר) כדי שהעיצוב לא יתבלבל בצבעים שונים.

* השתמש בחוט או בסרט במקום חוט כחומר הבסיס של הצמיד שלך מכיוון שחוט יכול להיות קשה לילדים

5 דרכים חכמות להורים לעזור לילדיהם ליצור עיצובי צמידים לא רגילים בבית

הדרך הטובה ביותר ללמד את ילדכם איך להכין צמיד היא לתת לו לעשות זאת בעצמם. תן להם לבחור את הצבעים והעיצוב שלהם, ויש סיכוי גבוה יותר שהם ילבשו את זה.

חלק מההורים גילו שהכנת צמידים עם ילדיהם יכולה להיות דרך מצוינת לבלות יחד, גם אם הם רק יושבים על רצפת הסלון בזמן שהם עובדים על הפרויקטים שלהם.

אולי לא נוכל לקנות את הצעצועים העדכניים והטובים ביותר עבור הילדים שלנו, אבל אנחנו עדיין יכולים לשמח אותם על ידי מתן ההזדמנות ליצור צעצועים משלהם. ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם ערכה להכנת צמיד עשה זאת בעצמך?

הערכה כוללת את כל מה שצריך לפרויקט צמיד עשה זאת בעצמך מהנה וקל. זה כולל:

1) יצרנית צמידים שעשוי מפלסטיק עמיד שלא יישבר אם יפול על הרצפה

2) 4 צבעים שונים של חוט (אדום, לבן, כחול, ירוק)

3) הוראות ברורות איך להכין צמידים עם 2 סגנונות (קשר בסיסי וקשר לולאה).

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן