טיפול טבעי בבעיות זקפה בעזרת קמגרה

קמגרה – תרופה חדשה לטיפול בתפקוד זיקפה בקרב גברים עם PDE-5 אושרה בקנדה. הטיפול הוכיח את יעילותו לגברים, אך השימוש בו לטיפול בנשים בגלל הפרעה בתפקוד המיני שנוי במחלוקת הרבה יותר.

ישנן עדויות מדעיות המראות את יעילותה של קמגרה בטיפול בתפקוד זיקפה בקרב גברים

קמגרה פועלת באמתעות שפעול של אנזים השולט בזרימת הדם לאיבר המין. ישנן עדויות לכך שדהידרופיאנדרוסטרון (DHEA) מסייע בתפקוד לקוי של זיקפה אצל גברים, ומחקרים נוספים משווים את היעילות של תמצית של טריבולוס טרסטריס. אין עדות ליעילותו בשיפור לב זה, אך ראיות מראות כי הוא מסייע במניעת הפרעות בתפקוד המיני, כמו גם בהורדת לחץ הדם ובהפקת טסטוסטרון, שני הגורמים החשובים בזקפה.

קמגרה (ויאגרה גנרית) יכולה לטפל בתפקוד זיקפה ואין-אונות בתקופה שגברים סובלים מאין-אונות. מחקר יעיל הוא בטיפול בגברים עם לחץ דם גבוה, הנחשב כקשור לסוכרת.

אי סדרים פיזיים הם הגורם העיקרי לתפקוד לקוי של זיקפה

אך אי אפשר להתעלם מפחד במה ועייפות. זה נקבע כדי לדחוף את זרימת הדם הלא תקינה ולהגדיל את זרימת הדם לרקמת הזיקפה על ידי פעולה כמרחיב כלי דם. סילדנאפיל ציטראט מרפה את כלי הדם המספקים את הפין ומאפשר לזרום יותר דם דרכו, מה שמקל על השגת זקפה מספקת. הרפואה בתפקוד לקוי של זיקפה פועלת באותה צורה, ומרגיעה את כלי הדם באיבר המין שלך כדי להפוך אותה למגיבה יותר לזרימת הדם הזורמת לתוכה כאשר היא מתעוררת. בנוסף להגברת זרימת הדם לאיבר המין, הדבר גם משפר את זרימת הדם בגוף ולכן עוזר לגברים שנפגעים מתפקוד לקוי של זיקפה להשיג ולשמר זקפה במהלך פעילות מינית.

לפני שתחליט לקחת תרופות מרשם או לנסות תרופה טבעית

זכור שתפקוד לקוי של זיקפה הוא מצב שכיח הניתן לטיפול. אם החלטת לנקוט ישירות בתרופות מרשם או לנסות תרופות טבעיות לטיפול בבעיות זיקפה, זכור כי זהו מצב שכיח נוסף וניתן לטיפול בו. תרופות טבעיות בשילוב עם מוצרים רפואיים שנקבעו על ידי מומחים במהלך בדיקת המטופל יעזרו להשיג השפעה מתמשכת ולהיפטר מתפקוד לקוי של זיקפה. לפני שתחליט ליטול תרופת מרשם או ללכת לרופא ולנסות את הפיתרון הטבעי לדיכאון או כל סוג אחר של מחלה, עליך לזכור כי מדובר באחת ממספר מחלות נפוצות הניתנות לטיפול מאוד, כגון סוכרת. , מחלות לב, סרטן, סוכרת ורבים אחרים.

אם גילית שלתפקוד לזיקפה יש סיבות פיזיות ופסיכולוגיות, אל תשכח לבחור את מסלול הטיפול הנכון.

אם אתה רוצה להימנע מתרופות מרשם

זה עוזר לדעת שיש טיפולים טבעיים שיכולים להקל על תפקוד לקוי של זיקפה. חשוב לשוחח עם הרופא לפני שתנסה תרופה אחרת – התרופות לבעיות זיקפה על מנת להבטיח שלא נפגעת בבריאותך. אם אתה מנסה טיפולים אלטרנטיביים ללקות בזקפה שלך ונוטל תרופות או שיש לך בעיות בריאותיות אחרות כגון סוכרת, מחלות לב, סרטן, סוכרת או אי ספיקת כליות, תחילה עליך לדבר עם רופא.

סופר קמגרה

הוא טיפול ללא רישיון בבריטניה המכיל תרופות לטיפול בשפיכה מוקדמת. ניתן לקנות תרופות כגון סילדנאפיל, ויאגרה וסיאליס לאחר מילוי שאלון רפואי קצר, כך שהרופא שלך יכול להבטיח שהטיפול שלך יהיה בטוח ויעיל. חלק מהטיפולים הטבעיים האחרים להפרעות בזקפה החוקיים בבריטניה כוללים Spedra, Cialsis, Tadalafils, Levitra ו- VardenAFil.
למידע מורחב על טיפול טבעי בבעיות זקפה בעזרת קמגרה מומלץ לבקר ב-

סילדנאפיל

היא התרופה הראשונה שאושרה קלינית לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה. מחקרים מראים כי המרכיב העיקרי, איקרין, משמש כמעכב לייצור טסטוסטרון, מרכיב מרכזי בפיתוח ותחזוקת הזקפות. הוכח כי הוא יעיל במגוון רחב של מצבים אחרים, כולל סוכרת, מחלות לב, סרטן וסוכרת.

מעכב את האנזים ומרחיב את כלי הדם של הפין, וכתוצאה מכך זקפה חלקה ועמידה לאורך זמן. ייצור הטסטוסטרון, מרכיב המפתח בפיתוח ותחזוקת הזקפות, משתפר וכך גם תפקידה של מערכת הזקפה ותפקודה.

כלי הדם הצטמצמו

מה שגורם פחות דם לזרום לאיבר המין ומקשה על השגת זקפה בריאה. אם אתם סובלים מתפקוד לקוי של זיקפה ויכולים לשפר את אין-אונות שלכם מבלי להסתמך על ויאגרה או על תרופות אחרות, זה לא כל כך קשה. להלן רשימה של טיפולים אלטרנטיביים הזמינים בדלפק, וכן קישורים למידע נוסף על זיקפה.

המאמר בשיתוף עם קמגרה ישראל יבואנית קמגרה לישראל מאז 2003

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן