שער ברנדנבורג איך מגיעים

מהו שער ברנדנבורג?

שער ברנדנבורג הוא סמל לחלוקה בין מזרח ומערב ברלין. הוא נבנה במקור בשנת 1791 ולאחר מכן נהרס בהפצצות בעלות הברית ב-1945.

שער ברנדנבורג הוא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בברלין, גרמניה. הוא ממוקם בסמוך לקצה שדרת אונטר דן לינדן בלב ברלין. השער תוכנן על ידי קרל גוטהרד לאנגהאנס ובנייתו החלה ב-18 באוקטובר 1788.

שער ברנדנבורג הוא ציון דרך בברלין, גרמניה. הוא נבנה במאה ה-18 והוא אחד החלקים האחרונים שנותרו בחומות העיר העתיקה.

 

למה זה משמש?

הוא תוכנן במקור להיות שער ניצחון עבור הקיסר וילהלם הראשון, אך הוא הפך לסמל לשלום לאחר איחוד גרמניה בשנת 1990. מבקרים יכולים כעת ללכת דרכו כדי להיכנס למרכז ההיסטורי של ברלין מפארק ספריבוגן במזרח ברלין (שנודע בעבר בשם איסט סייד גלרי) .

לאן זה מוביל?

השער מוביל אל אונטר דן לינדן ו-Pariser Platz, שני רחובות מרכזיים של ברלין ההיסטורית. זה מוביל גם לכיכר פוטסדאמר, שנבנתה מחדש כמתחם

מהו שער ברנדנבורג? ואיך מגיעים משדה התעופה או מתחנת הרכבת?

שער ברנדנבורג הוא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בברלין. הוא נבנה בשנת 1791, כסמל לשלום ואחדות.

שער ברנדנבורג ממוקם ב-Pariser Platz, אשר נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. תחנת U-Bahn הקרובה ביותר היא Brandenburger Tor.

שער ברנדנבורג הוא ציון דרך בברלין ואחד מיצירות האדריכלות המפורסמות בעולם. הוא הוזמן על ידי המלך פרידריך ויליאם השני מפרוסיה כסמל לשלום, לאחר מלחמת שבע השנים.

שער ברנדנבורג ממוקם בלב ברלין, וניתן לגשת אליו מכל הכיוונים. הדרך הקלה ביותר להגיע לשם היא בהליכה מתחנת S-Bahn Potsdamer Platz או באוטובוס 100 או 200 מאלכסנדרפלאץ. אתה יכול גם לקחת אוטובוס 100 או 200 משדה התעופה לאלכסנדרפלאץ ולאחר מכן לקחת אוטובוס 100 או 200 לפוטסדאמר פלאץ. משם זה רק הליכה קצרה לשער!

איך להגיע לשער ברנדנבורג משדה התעופה

שער ברנדנבורג הוא נקודת ציון של ברלין. הוא ממוקם במרכז העיר ושימש כאחת הכניסות החשובות לעיר.

חלק זה מספק מבוא כיצד להגיע לשער ברנדנבורג משדה התעופה. השער ממוקם בברלין, גרמניה והיה אחת הכניסות החשובות לעיר. הוא נבנה בין 1791 ל-1793 על ידי מלך פרוסיה פרידריך ויליאם השני.

איך מגיעים לשער  משדה התעופה

שער ברנדנבורג ממוקם בלב ברלין, והוא אחד מציוני הדרך המפורסמים בגרמניה. הדרך הטובה ביותר להגיע לשם משדה התעופה טגל היא באמצעות תחבורה ציבורית.

האפשרות המהירה ביותר תהיה קו האוטובוס TXL, שייקח אתכם ישר לאלכסנדרפלאץ ואז תוכלו ללכת דרך רחוב אונטר דן לינדן עם המראות הרבים שלו עד שתגיעו לשער. הנסיעה אורכת כ-50 דקות בסך הכל. אם תרצו מסלול נופי יותר, קחו אוטובוס 200 שייקח אתכם על פני רבים מהאתרים המפורסמים ביותר של ברלין בדרככם אל אונטר דן לינדן (כ-60 דקות). אוטובוסים פועלים כל 10-20 דקות בשעות השיא וכל 30 דקות בשיא. ניתן לרכוש כרטיסים במכונות הכרטיסים או באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי. ניתן גם לקנות כרטיסים אונליין לאוטובוסים שאינם מופעלים על ידי BVG – אלו מופעלים בעיקר על ידי חברות אחרות

היכן ממוקם שער ברנדנבורג?

שער ברנדנבורג הוא ציון הדרך המפורסם ביותר בברלין. הוא נבנה בשנת 1791 כסמל לשלום, והוא עדיין נותר אחד מציוני הדרך המוכרים ביותר בעולם.

ממוקם ליד כיכר פריזר, שהיא אחת הכיכרות העמוסות ביותר בברלין. הוא ממוקם בכיכר פריזר פלאץ ב-Pariser Platz 1, 10117 ברלין.

 הוא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בגרמניה. הוא ממוקם בברלין, והוא סמל לאיחודה מחדש של גרמניה.

 נבנה במקור בשנת 1791 על ידי מלך פרוסיה פרידריך ויליאם השני. השער נהרס בהפצצות במלחמת העולם השנייה אך נבנה מחדש בשנות החמישים.

השער ממוקם בלב ברלין, והוא מפריד בין מזרח למערב ברלין.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן