איך מתקינים אופיס 365 לעסק

מיקרוסופט נקטה צעד נועז לשינוי המשחק שלה, והציגה את Office 365, חבילת המשרד המקוונת החדשה לעסקים. מיקרוסופט 365 (שכונתה בעבר "Office 365") מביאה סביבה מקוונת שיתופית חדשה עבור Microsoft Office for Business, חבילת הדגל של מיקרוסופט. החל משיתוף מסמכים לשיתוף קבצים, שיתוף פעולה ועוד, Office365 מציע פתרון החורג הרבה יותר מהגרסה המותקנת של Microsoft Office ומציע מגוון רחב של תכונות.

Office 365 לעסקים, Microsoft Office 365, Exchange Hosted Exchange ו- Microsoft Exchange Server 2016, כמו גם מגוון מוצרים ושירותים אחרים של Microsoft.

אינך זקוק לכל יישומי Microsoft Office

אך אתה רוצה דוא"ל ארגוני ו- SharePoint, אז אתה צריך ללכת לכאן עם חבילת הארגון הכוללת את ProPlus וכן הלאה. התוכנית הבסיסית של Office 365 לעסקים נראית כמו Office365 Home, אלא שהיא מורשית לשימוש מסחרי ויכולה לשמש עד 300 אנשים בעד חמישה מחשבים, טאבלטים וטלפונים. Office 365 Business Essentials מספק שירותי דואר אלקטרוני, אך אינו מאפשר לך להתקין יישומי Office 360 במחשב האישי שלך. Office 364 BusinessEssentials כולל גם מגוון מוצרים ושירותים אחרים של מיקרוסופט, כמו Microsoft Exchange Exchange Hosted ו- Exchange Server 2016, כמו גם שירות הדוא"ל.

תמיכה בלקוחות Office, אך עליך להיות בעל גישה לגירסת Office 365 Business Essentials של Microsoft Exchange Server 2016. אם תירשם לאוניברסיטת Office365, תוכל גם להשתמש ב- Office 360, Microsoft SharePoint ו- Microsoft Outlook ב- Windows. מכשיר טלפון.

על ידי הרשמה ל- Microsoft 365 for Business

אתה מקבל גם גישה לאותם כלים שאתה מקבל כשאתה מנוי ל- Office 365 Business Premium. התוכנית העסקית אינה כוללת תמיכה להפעלות מחשב משותפות, אך קיימות מספר יישומי Microsoft 365 לעסקים, כולל Microsoft SharePoint, Microsoft Exchange Server 2016 ו- Microsoft Outlook 2016.

בהתאם למנוי שאתה רוכש

אתה יכול להתקין אפליקציות Office 365 ישירות למחשב השולחני או למכשיר הנייד שלך. למעשה, הדרך היחידה להשתמש במתקין לא מקוון בתכנית Office365 Business Premium היא להשתמש בתכנית Office 365 שאינה כשירה להתקנת שולחן עבודה. מתקינים לא מקוונים אינם מעשיים מספיק כאשר נרשמים ל- Business Premium, המאפשרים לך להתקין את Office 365 ישירות על מספר מכשירים, אך הם עדיין שימושיים.

דמי המנוי שאתה משלם עבור Microsoft Office 365 Home ו- Premium יתרון גדול: ניתן להתקין את Office על עד חמישה מכשירים. זה יכול לכלול מחשבי Windows ו- Mac, אך גם מכשירים ניידים כגון סמארטפונים, טאבלטים וטאבלטים.

התוכנית הביתית אולי לא תחסוך לך כסף

אך כדאי לך לשקול תוכנית עסקית של Office 365 אם היא באמת זולה וחיונית יותר. לעסקים גדולים יותר ישנן ארבע תוכניות Office365 Enterprise התומכות במשתמשים ללא הגבלה. חברות עם פחות מ -300 משתמשים יכולות לבחור בתכנית Premium Premium, המציעה גישה בלתי מוגבלת לכל מוצרי ושירותי Office, כמו גם שימוש בלתי מוגבל ב- Office.

ניתן גם להתאים אישית את ההתקנה של Office 365 Home ו- Premium על ידי התקנת אפליקציות Office נפרדות

במהלך ההתקנה, תוכל לבחור שלא להתקין אפליקציות, לשנות את הנתיב לספריית ההתקנה שלך ולשנות הגדרות אחרות, כגון בחירת שפה, שינוי שכבת Office Insider או הגדרות אחרות.

ניתן להתקין את העדכונים האחרונים של Office 365 עם תוכנה אוטומטית

אך עליך להתקין אותם באופן ידני. אתה יכול לבחור להתקין עדכוני Office365 באופן ידני או להתקין אותם על שולחן העבודה או המחשב הנייד שלך. מכיוון שיישומי שולחן העבודה של Microsoft Office כלולים ב- Microsoft 365 ובמינוי Office 365 שלך, משתמשים יכולים להפעיל ולהתקין אפליקציות שולחן עבודה באותו אופן כמו בשולחן העבודה.

אם אתה משתמש, השתמש בצעדים למטה כדי לברר אם יש לך רישיון מוצר של Office 365. שלבי ההתקנה של Office 365 עבור Mac נבדלים מעט מכיוון שהם משולמים בחשבון בית הספר Microsoft HUP של חברתך.

אם עדיין לא השתמשת ב- Microsoft 365 או Office 365, תתבקש ליצור צוותים בארגון שלך. כדי להשתמש בצוותים לעסק שלך, אתה זקוק לחשבון בית ספר של Microsoft HUP ורישיון מוצרים של Office365 עבור Microsoft Office.

לקוחות Office קיימים רבים המפעילים כיום גרסה מקומית עם רישיון קבוע של Office יכולים להשתמש ב- Office 365 וליהנות מהתכונות שמציעה קישוריות בענן

תוכניות רבות של Office 365 כוללות גישה לשירותים מבוססי ענן המתארחים על ידי מיקרוסופט, כגון Skype for Business ו- Microsoft Teams, כמו גם את Office Suite. Office365 היא אחת מגרסאות הענן הרבות המבוססות על מנוי של Microsoft Office המציעות גם שירותי ענן כגון אחסון בענן, שיתוף קבצים, שיתוף פעולה ושיתוף פעולה.
למידע מורחב בנושא של שירותי מחשוב לעסקים ואיך מתקינים אופיס 365 לעסק עליך לבדוק ב- r-net.co.il

לפני שתוכל להחליט אם להוריד את תוכנית ההתקנה הלא מקוונת מ- Office 365, עליך לשקול כמה גורמים ודרישות. לאחר ההורדה לתיקיה החדשה שלך, ההתקנה של Office365 for Business תחל במכשיר Windows Server 2016 או Windows Phone 7 שלך.

למידע בתחום של פתרונות מחשוב לעסקים עליך להעיף מבט ב- activate.co.il

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן