שירותי פריצה מקצועיים

גש כדי לשמור על הבית שלך בטוח ומאובטח יותר. בית ועסק קטן הם מטרות נפוצות עבור גנבים וגנבים הרפתקנים.

מצא את לוח המקשים של מערכת האזעקה ללא מקום גלוי בתוך הבית שלך

במיוחד אם יש לך זכוכית סביב דלת הכניסה שלך, גנבים עשויים לתהות מה עוד יש לך בפנים. הרחק את המפתח הרזרבי שלך מכל מי מחוץ לביתך, במיוחד אם יש לך זכוכית סביב דלתות הכניסה. פורצים אוהבים להסתכל דרך החלונות הקדמיים כדי לראות אם מותקנת אזעקה.

גם אם הגנב חושב שאף אחד לא בבית

הוא לא יסכן בכך אם ישמע מוזיקה או יראה את הבהוב הטלוויזיה. אל תכבה את הטלוויזיה או הרדיו – שנשאר בטלוויזיה או ברדיו – או מכוניות שחונות בחניה – אלה מעוררים עצבים בגנבים על מישהו שנמצא בבית. גנבים אוהבים לפלוש לבתים בשעות האור – הדבר האחרון שהם רוצים זה לפגוש מישהו בבית.

זה מקשה בהרבה על העבודה שלהם

וזו הסיבה שיותר ממחצית מהפריצות קורות במהלך היום, כאשר רוב האנשים נמצאים בעבודה או בבית הספר. פריצה כונתה "פשע שקט" מכיוון שהגנב משתמש בהתגנבות כדי לחדור לבתים ולעסקים בזמן שהבעלים ישנים או מחוץ לבית. לפני ביצוע פריצה גנב מקצועי עוקב אחר או "נועל" את המטרה.

גנבים מקצועיים עורכים מחקר מקיף על מערכות אבטחה ושיטות הגנה

משתמשים בכלים פחות מתוחכמים מאנשי מקצוע ובוחרים בעסקים ובתים שפחות מאובטחים מנדל"ן יוקרה. לאחר שנים של פריצה מבתים ועסקים, מנעולנים מוסמכים בבת ים יחליטו לכוון לפריטים יוקרתיים ספציפיים. גנבים מקצועיים נוטים יותר לשים לב לעסקים ולמחסנים מאשר לבתים ודירות קטנים.

טיפים רבים לגנבים שבהם אתה יכול להשתמש

כדי להגן על הבית שלך ולמנוע פריצות לעתים קרובות מנצלים את ההזדמנות כדי לגנוב או לפתוח דלת מבפנים כדי שיוכלו לחזור בקלות ולקבל גישה לביתך. גנבים מקצועיים מאמינים שטריקים שגורמים לך להרגיש שאתה בבית אכן עובדים. לפריצות לבתים יש בדרך כלל דפוס: פושעים מחפשים מטרה קלה שניתן לשדוד במהירות.
לעוד פרטים מורחבים אודות שירותי פריצה מקצועיים יש לבקר באתר eyalock.co.il

הנה קצת מידע שיעזור לך לזהות גנב ולמנוע פריצה

ההגנה הטובה ביותר מפני גנבים היא לקבל מידע ממנעולן בבת ים ולדעת אילו סימנים מצביעים על כך שמישהו יכול לחפש בבית שלך. זה שבן הזוג או הילדים שלך לא מוצאים את המקום הסודי שלך לא אומר שאתה מטעה את הגנב לרגע.

חלונות לא נעולים

מדביקים שאינם בשימוש, בתים מוארים גרועים ובתים ללא מערכות אבטחה הם מטרות עיקריות לגנבים, אז השתמש בתכונות האבטחה שכבר יש לך: אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע פריצה, ללא קשר לסוג הגנב, היא להתקין מערכת אבטחה לבית ממנעולן בבת ים מחברת אבטחה.

חברות מקצועיות למניעת גניבות עם מעקב 24/7 יכולות לזהות בעיה אפשרית ולהודיע לרשויות תוך דקה

מה שאומר שמחלצים בדרך ויכולים לתקן את המצב שלך לפני שהוא יוצא משליטה. עם ניטור מקצועי אתה יכול אפילו לקבל שיחות טלפון אוטומטיות כאשר חיישן מזהה מים, טמפרטורות נמוכות או שניהם.

חברת מנעולן בבת ים מציעה שירותי מערכת אזעקה לפריצה הכוללים ניטור מקצועי 24/7

ניטור מקצועי עבור מנעולנים בבת ים כולל שמירה ופריצה, SOS, פאניקה ולחץ (הידוע גם בשם אזעקה שקטה) – אם נרשמים לניטור מקצועי במהלך הניסיון, אתה יכול להפעיל ולכבות את אזעקת הצלצול שלך כדי לקבל מענה חירום של 24 שעות אם אתה הכי זקוק לו וליהנות מהיתרונות האחרים של Ring Protect Pro.

במהלך 7 הימים הראשונים של ניטור מקצועי

אתה יכול לנצל את התקופה המעשית שלנו בת 7 ימים כדי לעזור לך ללמוד את הפרטים של האזעקה שלך ולהימנע מהאזעקות שווא. שירות הניטור המקצועי שלנו כלול במנוי החודשי בסך 20$ ל-Ring Protect Pro עבור כל מיקום. לחץ כאן למידע נוסף על השימוש בצלצול בעסק שלך.

למשאבים ושירותים נוספים להגנה על העסק שלך בתכשיטים, צור קשר עם JM ™ מנעולן בבת ים. הבטיחות וההגנה על הנכסים והעובדים שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו ב-Per Mar.

על ידי המשך עקבותינו וערנות

תוכל לעזור לעצור גנבים ולמנוע פריצות כדי לשמור על האבטחה בביתך. מאמר זה יראה לכם כיצד לגלות האם אתם מותקפים על ידי גנבים ומה אתם יכולים לעשות כדי למנוע זאת, על מנת להגן על עצמכם ועל ביתכם. בעוד שקטגוריזציה אינה מבוססת מדעית, הבנה כיצד הם פועלים יכולה לעזור לך להגן על עצמך טוב יותר מפני פולשים.

הדבר הראשון שגנב רוצה להמציא

הוא בדרך כלל תוכנית מילוט מהחדר המאובטח, שאותה הם יכולים לבצע אם משהו משתבש במהלך פריצה, מה שיאפשר לגנב לדעת שמישהו אחר יידע על כך. הפלישה. אם פורץ לך את הדלת האחורית ולא יפעיל את האזעקה, הוא יגלה מהר שהמדבקה היא בדיונית ושהבית שלך ללא השגחה.

גנב בדרך כלל אינו מכוון לבית או לעסק שיש להם שלט למערכת אזעקה

מכיוון שבבתים ועסקים רבים אחרים אין מערכות אזעקה. גנבי גגות מתריעים בפני תכשיטנים בכוונה לראות מי יגיב (אם בכלל) וכיצד יגיב. אם מופעלת אזעקה, שירות הביטחון יתקשר תוך דקה. אזעקת מפלס הבניין המקומית הזולה ביותר שמעירה את כל האזור וגם מתריעה לגנב עדיפה על פני חוסר אזעקה.

הירשם לניוזלטר

דילוג לתוכן